Jak sprawnie przygotować budynek do obowiązkowej kontroli NB i PSP? Jeśli e-mail nie wyświetla się prawidłowo, użyj tego linka. | | Redakcje wiodących na rynku czasopism „Doradca prawny w zarządzaniu nieruchomościami" oraz „Facility Manager", które już od ponad 10 lat dostarczają fachowej i sprawdzonej wiedzy z zakresu zarządzania obiektami mieszkaniowymi, komercyjnymi i przemysłowymi, zapraszają Prezesów Firm, Właścicieli, Zarządców Nieruchomości, Facility Managerów i Dyrektorów Technicznych, oraz inne osoby chcące podnieść swoje kwalifikacje w obszarze zarządzania obiektami budowlanymi na najbardziej prestiżowy i praktyczny: | | Największy Ogólnopolski Kongres Zarządzania Nieruchomościami Properties Tour 2015 najwyższa efektywność techniczna, kosztowa i spełnienie wymogów prawnych na 2015 rok | | W jeden dzień, bez wychodzenia z komfortowej sali, poznacie Państwo „od kuchni" najlepsze praktyki zarządców & facility managerów w aż 12 starannie wyselekcjonowanych obiektach budowlanych różnego typu. To unikalna szansa, aby „podpatrzeć" i wdrożyć przetestowane rozwiązania w swoich obiektach. | Dlaczego nasz Kongres jest wyjątkowy? | - Nie ruszając się z sali konferencyjnej odbędą Państwo kompleksowy przegląd najlepszych metod zarządzania i osiągnięć zarządców w aż 12 obiektach różnego typu: komercyjnych, produkcyjno - magazynowych, mieszkalnych oraz użyteczności publicznej, które wyselekcjonowaliśmy jako najlepsze przykłady dobrego zarządzania w swojej kategorii
- Wieloletni zarządca Michał Substyk - członek Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości - podsumuje zasady kontroli przeglądów instalacji i budynków przez NB oraz prowadzenia dokumentacji technicznej, które będą obowiązywać w 2015 r.
- Michał Substyk wskaże również na przykładach zarządzanych przez siebie budynków produkcyjno-magazynowych, biurowych oraz komercyjnych elementy, które najczęściej ulegają zniszczeniom w instalacjach, konstrukcjach i elewacjach
- Przedstawiciel Państwowej Straży Pożarnej - mgr inż. poż Zbigniew Kędzierski -wypunktuje kluczowe wymagania PSP czasie kontroli, podsumuje jakie obowiązki zarządców w zakresie bezpieczeństwa ppoż. budynku są najczęściej niedopełniane oraz wskaże najczęstsze uchybienia w dokumentacji ppoż.
- Licencjonowany zarządca Witold Malinowski, członek zarządu Polskiej Federacji Stowarzyszeń Zawodów Nieruchomościowych, omówi na przykładzie 3 budynków nowoczesne metody, dzięki którym udało się zoptymalizować koszty eksploatacji obiektu o 25 % oraz znacznie ograniczyć koszty techniczne i operacyjne
- Nasz ekspert Michał Substyk ujawni na przykładzie 3 różnych obiektów katalog najczęstszych błędów przy realizacji drobnych modernizacji i dużych inwestycji, jakich się dopuszczają deweloperzy i firmy wykonawcze oraz pokaże na własnym przykładzie, jak poprawnie udowodnić i wyegzekwować naprawę oraz usunięcie szkód
| Podczas Kongresu dowiesz się m.in.: | - Jak poprawić rentowność inwestycji w obiektach różnego typu, aby skutecznie poprawić efektywność energetyczną przy jak najniższych nakładach finansowych
- Wszystkiego o wymaganiach technicznych dla obiektów w 2015 r. i jak sprawnie przygotować budynek do obowiązkowej kontroli NB i PSP - podpowiemy jak uniknąć najczęściej wykrywanych błędów
- Jak zadbać o bezpieczeństwo nieruchomości i przeprowadzić obligatoryjne przeglądy i remonty – co skontrolować w pierwszej kolejności i przygotować dokumentację zabezpieczającą odpowiedzialność zarządcy
- W jaki sposób skutecznie dochodzić swoich praw w przypadku zaistnienia wad i błędów budowlanych i przygotować się na wypadek takich sytuacji w przyszłości
- Jakie druki należy obowiązkowo gromadzić, aby w pełni zabezpieczyć interesy zarządców i właścicieli budynków w 2015 r.?
| | PROGRAM KONGRESU: | Dzięki wyjątkowej formule spotkania dowiesz się i przeanalizujesz na przykładach: | | 1. | Przeglądy obiektów i instalacji oraz bieżąca eksploatacja 2015 Wieloletni zarządca Michał Substyk w oparciu o obowiązujące wytyczne NB omówi na przykładach TRZECH OBIEKTÓW W WARSZAWIE: budynku mieszanego (mieszkalnego i galerii handlowej) w dzielnicy Ursynów, magazynowego oraz hali z materiałami łatwopalnymi na Okęciu: | - Jak dostosować każdy budynek do wymagań bezpieczeństwa i na co zwrócić uwagę podczas bieżącej eksploatacji, aby nie narazić się na niepotrzebne koszty i w pełni zabezpieczyć swoją odpowiedzialność.
- Co do końca maja 2015 r. trzeba skontrolować w pierwszej kolejności w zależności od rodzaju sprawdzanego budynku oraz jakie dokumenty i wpisy umieścić w KOB?
- Co najczęściej ulega zniszczeniom w konstrukcjach, elewacjach zewnętrznych i wewnętrznych i może wpłynąć na bezpieczeństwo obiektu, kiedy podjąć decyzję o usunięciu usterki, a kiedy można się z nią wstrzymać.
- Wszystkie wymagania dotyczące kontroli instalacji – które z instalacji obecnych w budynkach mieszkalnych, usługowych i produkcyjnych podlegają przeglądom, kiedy i jakie badania oraz pomiary należy wykonać i jak przygotować poprawnie wypełnione protokoły pokontrolne.
- Jakie informacje w książce obiektu budowlanego mają bardzo duże znaczenie praktyczne dla zarządcy lub właściciela nieruchomości i jak wykorzystać je do zabezpieczenia swojej odpowiedzialności
- Jak właściwie zabezpieczyć budynek na wypadek pożaru na przykładach dobrych praktyk zarządców obiektów mieszkaniowych, komercyjnych i produkcyjnych?
| | | 2. | Jak przygotować się do kontroli NB i PSP w obiektach budowlanych w 2015 roku? Przedstawiciel Straży Pożarnej mgr inż. poż. Zbigniew Kędzierski na przykładach min.: Politechniki Łódzkiej, obiektu gastronomicznego i budynków mieszkalnych w woj. Łódzkim, a zarządca Michał Substyk na przykładach kontroli NB, które odbyły się w zarządzanych przez niego obiektach, podpowiedzą: | - Jakimi ścieżkami po obiekcie mieszkaniowym, komercyjnym i produkcyjnym porusza się kontrola z PSP oraz NB i zobacz, w których punktach szuka błędów
- Na co zwracają szczególną uwagę inspektorzy PSP i NB podczas kontroli dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej budynku i jak właściwie przygotować się do ewentualnej kontroli
- Jakie niedopatrzenia w zakresie bezpieczeństwa pożarowego popełniają zarządcy i administratorzy, które mogą wydawać się błahe, ale skutkują dużymi karami i mogą doprowadzić do poważnej katastrofy?
- Jakie błędy najczęściej wykrywają w dokumentacji budynku inspektorzy i jak ich uniknąć, aby nie ponieść kary?
- Co robić, gdy dojdzie do wykrycia błędów w trakcie kontroli PSP i NB – jakie uprawnienia i obowiązki posiada zarządca budynku, kiedy i w jaki sposób można odwołać się od decyzji inspektora i jak poprawnie udokumentować wykonanie zaleceń pokontrolnych
| | | 3. | Sprawdzone praktyki dochodzenia praw w zakresie wad i błędów budowlanych przy remontach i modernizacjach obiektów Doświadczony zarządca Michał Substyk opowie na przykładach 3 budynków w Warszawie : biurowego, mieszkalnego (w tym apartamentowca) oraz zabytkowego: | - Jak reklamować wadliwe prace budowlane wg przepisów Kodeksu cywilnego, w jakich sytuacjach opłaca się postępowanie polubowne, a kiedy trzeba wkroczyć na drogę sądową i co zrobić, jeśli wykonawca ogłosił bankructwo lub jest niewypłacalny – omówienie przypadków oraz konieczna dokumentacja,
- W jakich sytuacjach lepiej dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji jakości lub rękojmi za wady i czy można jednocześnie skorzystać z obu - zasady ogólne zgodne z K.C., wyjątki, sytuacje niejasne
- Na co koniecznie zwrócić uwagę podczas odbiorów prac remontowych, modernizacyjnych i naprawczych i Jak rozpoznawać wady elementów budynku podczas okresowych kontroli, jak udokumentować znalezioną usterkę, jak zabezpieczyć się na wypadek kontroli NB
- Sprawdzone zapisy w umowach budowlanych, które skutecznie zabezpieczą Cię na wypadek wad i błędów budowlanych – omówienie na konkretnych przykładach oraz poznaj dokumentację, którą warto gromadzić, aby zabezpieczyć się przed wadami
- Jak wyegzekwować naprawy m.in. od dewelopera, w przypadku prac kanalizacyjnych, izolacji cieplnych, wykończeniowych, budowy garaży itp.
| | | 4. | Jak skutecznie obniżyć koszty zarządzania nieruchomościami i poprawić ich rentowność Licencjonowany zarządca Witold Malinowski na przykładzie 3 warszawskich nieruchomości: produkcyjno – magazynowej, biurowej i handlowej, w których udało mu się znacznie zmniejszyć koszty zarządzania pokaże: | - Jak sporządzić i realizować budżet nieruchomości, aby spełnił zamierzone oczekiwania właściciela lub gospodarza budynku
- Jak sporządzić audyt kosztów mojego obiektu, aby sprawdzić, gdzie tracę najwięcej i jak sprawnie monitorować bieżące koszty utrzymania nieruchomości i zużycie mediów, aby mądrze zaplanować projekty oszczędnościowe?
- Benchmarking kosztowy: przykłady udanych wdrożeń oszczędnościowych na nieruchomościach: stan wyjściowy + analiza efektów w PLN
- Przykłady dobrych praktyk zarządczych, które pozwalają uzyskać oszczędności „od ręki", nie wymagające kosztownych inwestycji
- Jak sporządzić racjonalny plan remontowy dla budynku, aby zapobiegać kosztom nieoczekiwanych napraw i podnosić wartość nieruchomości?
| | | 5. | Obligatoryjna dokumentacja techniczna obiektu budowlanego w 2015 r. Pod okiem eksperta Michała Substyka samodzielnie przećwiczycie przygotowywanie obowiązkowej dokumentacji budynku i dowiecie się, jakie druki należy obowiązkowo gromadzić, aby w pełni zabezpieczyć interesy zarządców i właścicieli budynków | - W jaki sposób dochodzić odtworzenia brakującej dokumentacji technicznej, a w przypadku gdy jest to niemożliwe – jak odtworzyć ją na własną rękę
- Jak prawidłowo udokumentować przegląd budynku przed i po zimie 2014/2015 wg aktualnych przepisów PB
- Jak radzą sobie z KOB zarządcy w obliczu niejasnych przepisów PB – wyposaż się w wyjątkową checklistę, dzięki której zweryfikujesz poprawność prowadzenia KOB i załączników
- Jakie druki i protokoły przygotować do kontroli NB - w oparciu o przebieg kontroli z lat ubiegłych.
- Jak właściwie ewidencjonować wykonane prace w Książce Obiektu Budowlanego - wzorcowo wypełnione protokoły i tablice KOB, które zabezpieczą nasze interesy podczas kontroli Nadzoru Budowlanego.
| | | Dlaczego warto zaufać naszej autorskiej formule Kongresu Warsztatowego? | - Spotkanie to masterclass dla zarządców nieruchomości – tylko praktycy dla praktyków
- Największy Ogólnopolski Kongres Zarządzania Nieruchomościami to 1 intensywny dzień, po którym wrócicie z gotowymi do wdrożenia receptami na zwiększenie bezpieczeństwa swoich obiektów i optymalizację kosztów
- 5 nowoczesnych paneli w unikatowej formule – panel dyskusyjny, panel warsztatowy oraz prelekcje poprowadzą wyłącznie praktycy, którzy skutecznie pomagają zarządcom nieruchomości
- Jedyny kongres case'owy - obfituje w studia przypadków, kalkulacje opłacalności, prezentuje sprawdzone i ekonomiczne narzędzia usprawniające codzienną pracę – pozwoli to Państwu na porównanie różnych metod działania i wybranie optymalnych rozwiązań
- Wydarzenie stanowi niepowtarzalną platformę wymiany dobrych praktyk, sprawdzonych przykładów rozwiązań polskich zarządców - to okazja do zaczerpnięcia inspiracji do wdrożenia „od ręki" we własnej pracy
- Zaproszeni prelegenci to eksperci – praktycy, którzy odnieśli realne sukcesy w zarządzaniu nieruchomościami, osoby cieszące się największym doświadczeniem i poważaniem, na co dzień skutecznie doradzają zarządcom nieruchomości
- Indywidualne konsultacje problemów - aby rozwiać wszelkie wątpliwości i dogłębnie przeanalizować każdy temat prelegenci będą dostępni przez cały czas, tak, aby każdy z Państwa miał szansę skorzystać z ich doświadczenia
| | Do udziału w konferencjach zapraszamy: | - prezesów firm
- właścicieli nieruchomości
- facility managerów
- dyrektorów technicznych
- zarządców i administratorów nieruchomości
- przedstawicieli zarządów wspólnot mieszkaniowych
- przedstawicieli spółdzielni mieszkaniowych
- przedstawicieli miast i gmin odpowiadających za zasoby mieszkaniowe
- przedstawicieli firm zarządzających nieruchomościami
| Patronat medialny: | | Prelegenci: | Witold Malinowski Inżynier mechanik/elektronik, licencjonowany zarządca nieruchomości (od 2002 r.). Zawodowo związany z zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi. Zaangażowany w działalność szkoleniową w zakresie zarządzania nieruchomościami, Wykładowca problematyki związanej z zarządzeniem nieruchomościami. m.in. SGH Prowadzący praktyki zawodowe dla zarządców. Prezes Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości WARECKA oraz członek zarządu Polskiej Federacji Stowarzyszeń Zawodów Nieruchomościowych. Członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej-podkomisji ds. zarządzania nieruchomościami. | | Michał Substyk Licencjonowany zarządca nieruchomości (licencja Nr 7687 uzyskana w 2001 r.). Zarządzaniem nieruchomościami zajmuje się od połowy lat 90 ubiegłego stulecia. Swoje doświadczenie zawodowe budował zarządzając nieruchomościami spółdzielni mieszkaniowej, deweloperów, wspólnot i podmiotów gospodarczych. Posiada również długoletnią praktykę w prowadzeniu inwestycji budowlanych, nadzorując wszystkie etapy: przygotowanie, realizację, odbiór i oddanie do użytkowania. Członek zwykły Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości "Warecka", oraz członek honorowy Stowarzyszenia Przedsiębiorczości w Nieruchomościach. Autor licznych publikacji, wykładowca na kursach i szkoleniach dla zarządców nieruchomości | | mł. bryg. w st. spocz. mgr inż. poż. Zbigniew Kędzierski Obecnie starszy specjalista – koordynator ds. ochrony przeciwpożarowej w Politechnice Łódzkiej. Od 2007 roku wykładowca w Politechnice Łódzkiej, prowadzi szkolenia dla poszczególnych jednostek organizacyjnych i wykłady na Podyplomowym Studium Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. Nauczyciel przedmiotu „Edukacja Pożarnicza" w Liceum Ogólnokształcącym Centrum Służb Mundurowych w Łodzi przy ul. Wierzbowej. Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym w Łodzi | | | OPINIE KLIENTÓW: | Bardzo dobrzy prelegenci, ciekawie i merytorycznie poprowadzone panele, świetna organizacja konferencji – jestem bardzo zadowolony, polecam. Tadeusz Kościński, zarządca nieruchomości Dzięki konferencji uporządkowałam swoją wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami. Bardzo przydatne w mojej pracy okazały się materiały konferencyjne opracowane przez prelegentów. Grzegorz Kulebiak, zarządca wspólnot, woj. Pomorskie Na konferencji spotkałam wiele ciekawych ludzi, z którymi mogłam wymienić doświadczenia, podzielić się swoimi wątpliwościami. Bardzo dobrze były zorganizowane zarówno panele jak i warsztaty, dzięki którym otrzymywałam na bieżąco odpowiedzi od prelegentów na moje pytania. Justyna Sumowska, spółdzielnia mieszkaniowa, woj. mazowieckie | | Termin i lokalizacja | Największy Ogólnopolski KONGRES ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI odbędzie się 23 kwietnia 2015r. w Warszawie w godz. 09.00-17.00 (szczegółowe informacje o lokalizacji zostaną podane wkrótce) | | Koszt uczestnictwa | Standardowy koszt kongresu to 799 zł netto + VAT. Cena zawiera: - Wysokiej klasy praktyczne materiały szkoleniowe
- 2 przerwy kawowe z poczęstunkiem oraz lunch
- Profesjonalny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
- Możliwość zadania pytań prelegentowi przed Kongresem, na które odpowiedzi otrzymają Państwo podczas Kongresu. Pytania prosimy przysyłać na adres: ekspert@forum-media.pl.
Przedsprzedaż! Niższa cena 719 zł + VAT na zgłoszenia nadesłane do 16 marca 2015 r.! | | Rezerwacja miejsca | Otwórz Formularz Online lub wypełnij poniższe pola | | WARUNKI UCZESTNICTWA: - Warunkiem uczestnictwa w kongresie jest przesłanie do Forum Media Polska Sp. z o.o. wypełnionego formularza zgłoszenia.
- W ciągu 2 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma potwierdzenie wpisania na listę uczestników kongresu.
- Podstawę płatności za kongres stanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma wysyłana do Zamawiającego przed terminem kongresu.
- W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
- 3 osób - organizator udzieli 10% rabatu,
- 4 osób - organizator udzieli 15% rabatu,
- 5 osób - organizator udzieli 20% rabatu,
- powyżej 5 osób - możliwa jest indywidualna negocjacja cen uczestnictwa.
Rabaty za zgłoszenia mnogie udzielane są od ceny podstawowej kongresu i nie łączą się z innymi rabatami. Więcej informacji pod numerem telefonu: 61 66 55 832, lub: katarzyna.andrzejak@forum-media.pl - Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w kongresie.
- W terminie 7 dni po terminie szkolenia Organizator wystawi i prześle Zmawiającemu fakturę VAT.
- Zamiast zgłoszonej osoby w kongresie może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora).
- W przypadku pisemnej rezygnacji z udziału do dnia 23.03.2015 r. uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.
- Osoby, które nie odwołają pisemnie swojego udziału do dnia 23.03.2015 r. i nie wezmą udziału w kongresie, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
- W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania kongresu, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty kongresu.
Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu kongresu, w merytorycznie uzasadnionych przypadkach. | | FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. ul. Polska 13, 60-595 Poznań KRS nr 0000037307, Wydział VIII KRS Poznań, NIP 781-15-51-223 REGON 631046924 Kapitał zakładowy 300 000 zł | Kontakt: Magdalena Wróbel, tel. 61 66 83 168 email: magdalena.wrobel@forum-media.pl | | Wiadomość wysłana na zlecenie FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. ul. Polska 13, 60-595 Poznań przez administrator24.info. Niniejszy e-mail jest bezpłatną usługą świadczoną w ramach prenumeraty miesięcznika Administrator oraz subskrypcji newslettera portalu Administrator24.info. Jeśli nie życzą sobie Państwo otrzymywać więcej podobnych wiadomości, prosimy o przesłanie pustego e-maila z tematem REZYGNACJA na adres: biuletyn@administrator24.info |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz