Szukaj

poniedziałek, 9 marca 2015

Kongres Zarządzania Nieruchomościami - Properties Tour 2015!

Jak sprawnie przygotować budynek do obowiązkowej kontroli NB i PSP?
Jeśli e-mail nie wyświetla się prawidłowo, użyj tego linka.
 

Organizator:

Pobierz grafikę, aby zobaczyć całą treść wiadomości Pobierz grafikę, aby zobaczyć całą treść wiadomości Pobierz grafikę, aby zobaczyć całą treść wiadomości  

Redakcje wiodących na rynku czasopism „Doradca prawny w zarządzaniu nieruchomościami" oraz „Facility Manager", które już od ponad 10 lat dostarczają fachowej i sprawdzonej wiedzy z zakresu zarządzania obiektami mieszkaniowymi, komercyjnymi i przemysłowymi, zapraszają Prezesów Firm, Właścicieli, Zarządców Nieruchomości, Facility Managerów i Dyrektorów Technicznych, oraz inne osoby chcące podnieść swoje kwalifikacje w obszarze zarządzania obiektami budowlanymi na najbardziej prestiżowy i praktyczny:


Największy Ogólnopolski Kongres Zarządzania Nieruchomościami

Properties Tour 2015

najwyższa efektywność techniczna, kosztowa i spełnienie
wymogów prawnych na 2015 rok


W jeden dzień, bez wychodzenia z komfortowej sali, poznacie Państwo
„od kuchni" najlepsze praktyki zarządców & facility managerów w aż 12 starannie wyselekcjonowanych obiektach budowlanych różnego typu. To unikalna szansa, aby „podpatrzeć" i wdrożyć przetestowane rozwiązania w swoich obiektach.

Dlaczego nasz Kongres jest wyjątkowy?

  • Nie ruszając się z sali konferencyjnej odbędą Państwo kompleksowy przegląd najlepszych metod zarządzania i osiągnięć zarządców w aż 12 obiektach różnego typu: komercyjnych, produkcyjno - magazynowych, mieszkalnych oraz użyteczności publicznej, które wyselekcjonowaliśmy jako najlepsze przykłady dobrego zarządzania w swojej kategorii
  • Wieloletni zarządca Michał Substyk - członek Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości - podsumuje zasady kontroli przeglądów instalacji i budynków przez NB oraz prowadzenia dokumentacji technicznej, które będą obowiązywać w 2015 r.
  • Michał Substyk wskaże również na przykładach zarządzanych przez siebie budynków produkcyjno-magazynowych, biurowych oraz komercyjnych elementy, które najczęściej ulegają zniszczeniom w instalacjach, konstrukcjach i elewacjach
  • Przedstawiciel Państwowej Straży Pożarnej - mgr inż. poż Zbigniew Kędzierski -wypunktuje kluczowe wymagania PSP czasie kontroli, podsumuje jakie obowiązki zarządców w zakresie bezpieczeństwa ppoż. budynku są najczęściej niedopełniane oraz wskaże najczęstsze uchybienia w dokumentacji ppoż.
  • Licencjonowany zarządca Witold Malinowski, członek zarządu Polskiej Federacji Stowarzyszeń Zawodów Nieruchomościowych, omówi na przykładzie 3 budynków nowoczesne metody, dzięki którym udało się zoptymalizować koszty eksploatacji obiektu o 25 % oraz znacznie ograniczyć koszty techniczne i operacyjne
  • Nasz ekspert Michał Substyk ujawni na przykładzie 3 różnych obiektów katalog najczęstszych błędów przy realizacji drobnych modernizacji i dużych inwestycji, jakich się dopuszczają deweloperzy i firmy wykonawcze oraz pokaże na własnym przykładzie, jak poprawnie udowodnić i wyegzekwować naprawę oraz usunięcie szkód

Podczas Kongresu dowiesz się m.in.:

  • Jak poprawić rentowność inwestycji w obiektach różnego typu, aby skutecznie poprawić efektywność energetyczną przy jak najniższych nakładach finansowych
  • Wszystkiego o wymaganiach technicznych dla obiektów w 2015 r. i jak sprawnie przygotować budynek do obowiązkowej kontroli NB i PSP - podpowiemy jak uniknąć najczęściej wykrywanych błędów
  • Jak zadbać o bezpieczeństwo nieruchomości i przeprowadzić obligatoryjne przeglądy i remonty – co skontrolować w pierwszej kolejności i przygotować dokumentację zabezpieczającą odpowiedzialność zarządcy
  • W jaki sposób skutecznie dochodzić swoich praw w przypadku zaistnienia wad i błędów budowlanych i przygotować się na wypadek takich sytuacji w przyszłości
  • Jakie druki należy obowiązkowo gromadzić, aby w pełni zabezpieczyć interesy zarządców i właścicieli budynków w 2015 r.?

 

PROGRAM KONGRESU:

Dzięki wyjątkowej formule spotkania dowiesz się i przeanalizujesz na przykładach:

PRAKTYKA

1.

Przeglądy obiektów i instalacji oraz bieżąca eksploatacja 2015

Wieloletni zarządca Michał Substyk w oparciu o obowiązujące wytyczne NB omówi na przykładach TRZECH OBIEKTÓW W WARSZAWIE: budynku mieszanego (mieszkalnego i galerii handlowej) w dzielnicy Ursynów, magazynowego oraz hali z materiałami łatwopalnymi na Okęciu:

  • Jak dostosować każdy budynek do wymagań bezpieczeństwa i na co zwrócić uwagę podczas bieżącej eksploatacji, aby nie narazić się na niepotrzebne koszty i w pełni zabezpieczyć swoją odpowiedzialność.
  • Co do końca maja 2015 r. trzeba skontrolować w pierwszej kolejności w zależności od rodzaju sprawdzanego budynku oraz jakie dokumenty i wpisy umieścić w KOB?
  • Co najczęściej ulega zniszczeniom w konstrukcjach, elewacjach zewnętrznych i wewnętrznych i może wpłynąć na bezpieczeństwo obiektu, kiedy podjąć decyzję o usunięciu usterki, a kiedy można się z nią wstrzymać.
  • Wszystkie wymagania dotyczące kontroli instalacji – które z instalacji obecnych w budynkach mieszkalnych, usługowych i produkcyjnych podlegają przeglądom, kiedy i jakie badania oraz pomiary należy wykonać i jak przygotować poprawnie wypełnione protokoły pokontrolne.
  • Jakie informacje w książce obiektu budowlanego mają bardzo duże znaczenie praktyczne dla zarządcy lub właściciela nieruchomości i jak wykorzystać je do zabezpieczenia swojej odpowiedzialności
  • Jak właściwie zabezpieczyć budynek na wypadek pożaru na przykładach dobrych praktyk zarządców obiektów mieszkaniowych, komercyjnych i produkcyjnych?

ANALIZA

2.

Jak przygotować się do kontroli NB i PSP w obiektach budowlanych w 2015 roku?

Przedstawiciel Straży Pożarnej mgr inż. poż. Zbigniew Kędzierski na przykładach min.: Politechniki Łódzkiej, obiektu gastronomicznego i budynków mieszkalnych w woj. Łódzkim, a zarządca Michał Substyk na przykładach kontroli NB, które odbyły się w zarządzanych przez niego obiektach, podpowiedzą:

  • Jakimi ścieżkami po obiekcie mieszkaniowym, komercyjnym i produkcyjnym porusza się kontrola z PSP oraz NB i zobacz, w których punktach szuka błędów
  • Na co zwracają szczególną uwagę inspektorzy PSP i NB podczas kontroli dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej budynku i jak właściwie przygotować się do ewentualnej kontroli
  • Jakie niedopatrzenia w zakresie bezpieczeństwa pożarowego popełniają zarządcy i administratorzy, które mogą wydawać się błahe, ale skutkują dużymi karami i mogą doprowadzić do poważnej katastrofy?
  • Jakie błędy najczęściej wykrywają w dokumentacji budynku inspektorzy i jak ich uniknąć, aby nie ponieść kary?
  • Co robić, gdy dojdzie do wykrycia błędów w trakcie kontroli PSP i NB – jakie uprawnienia i obowiązki posiada zarządca budynku, kiedy i w jaki sposób można odwołać się od decyzji inspektora i jak poprawnie udokumentować wykonanie zaleceń pokontrolnych

CASE STUDY

3.

Sprawdzone praktyki dochodzenia praw w zakresie wad i błędów budowlanych przy remontach i modernizacjach obiektów

Doświadczony zarządca Michał Substyk opowie na przykładach 3 budynków w Warszawie : biurowego, mieszkalnego (w tym apartamentowca) oraz zabytkowego:

  • Jak reklamować wadliwe prace budowlane wg przepisów Kodeksu cywilnego, w jakich sytuacjach opłaca się postępowanie polubowne, a kiedy trzeba wkroczyć na drogę sądową i co zrobić, jeśli wykonawca ogłosił bankructwo lub jest niewypłacalny – omówienie przypadków oraz konieczna dokumentacja,
  • W jakich sytuacjach lepiej dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji jakości lub rękojmi za wady i czy można jednocześnie skorzystać z obu - zasady ogólne zgodne z K.C., wyjątki, sytuacje niejasne
  • Na co koniecznie zwrócić uwagę podczas odbiorów prac remontowych, modernizacyjnych i naprawczych i Jak rozpoznawać wady elementów budynku podczas okresowych kontroli, jak udokumentować znalezioną usterkę, jak zabezpieczyć się na wypadek kontroli NB
  • Sprawdzone zapisy w umowach budowlanych, które skutecznie zabezpieczą Cię na wypadek wad i błędów budowlanych – omówienie na konkretnych przykładach oraz poznaj dokumentację, którą warto gromadzić, aby zabezpieczyć się przed wadami
  • Jak wyegzekwować naprawy m.in. od dewelopera, w przypadku prac kanalizacyjnych, izolacji cieplnych, wykończeniowych, budowy garaży itp.

NOWOŚĆ

4.

Jak skutecznie obniżyć koszty zarządzania nieruchomościami i poprawić ich rentowność

Licencjonowany zarządca Witold Malinowski na przykładzie 3 warszawskich nieruchomości: produkcyjno – magazynowej, biurowej i handlowej, w których udało mu się znacznie zmniejszyć koszty zarządzania pokaże:

  • Jak sporządzić i realizować budżet nieruchomości, aby spełnił zamierzone oczekiwania właściciela lub gospodarza budynku
  • Jak sporządzić audyt kosztów mojego obiektu, aby sprawdzić, gdzie tracę najwięcej i jak sprawnie monitorować bieżące koszty utrzymania nieruchomości i zużycie mediów, aby mądrze zaplanować projekty oszczędnościowe?
  • Benchmarking kosztowy: przykłady udanych wdrożeń oszczędnościowych na nieruchomościach: stan wyjściowy + analiza efektów w PLN
  • Przykłady dobrych praktyk zarządczych, które pozwalają uzyskać oszczędności „od ręki", nie wymagające kosztownych inwestycji
  • Jak sporządzić racjonalny plan remontowy dla budynku, aby zapobiegać kosztom nieoczekiwanych napraw i podnosić wartość nieruchomości?

WARSZTAT

5.

Obligatoryjna dokumentacja techniczna obiektu budowlanego w 2015 r.

Pod okiem eksperta Michała Substyka samodzielnie przećwiczycie przygotowywanie obowiązkowej dokumentacji budynku i dowiecie się, jakie druki należy obowiązkowo gromadzić, aby w pełni zabezpieczyć interesy zarządców i właścicieli budynków

  • W jaki sposób dochodzić odtworzenia brakującej dokumentacji technicznej, a w przypadku gdy jest to niemożliwe – jak odtworzyć ją na własną rękę
  • Jak prawidłowo udokumentować przegląd budynku przed i po zimie 2014/2015 wg aktualnych przepisów PB
  • Jak radzą sobie z KOB zarządcy w obliczu niejasnych przepisów PB – wyposaż się w wyjątkową checklistę, dzięki której zweryfikujesz poprawność prowadzenia KOB i załączników
  • Jakie druki i protokoły przygotować do kontroli NB - w oparciu o przebieg kontroli z lat ubiegłych.
  • Jak właściwie ewidencjonować wykonane prace w Książce Obiektu Budowlanego - wzorcowo wypełnione protokoły i tablice KOB, które zabezpieczą nasze interesy podczas kontroli Nadzoru Budowlanego.

 

Dlaczego warto zaufać naszej autorskiej formule
Kongresu Warsztatowego?

  • Spotkanie to masterclass dla zarządców nieruchomości – tylko praktycy dla praktyków
  • Największy Ogólnopolski Kongres Zarządzania Nieruchomościami to 1 intensywny dzień, po którym wrócicie z gotowymi do wdrożenia receptami na zwiększenie bezpieczeństwa swoich obiektów i optymalizację kosztów
  • 5 nowoczesnych paneli w unikatowej formule – panel dyskusyjny, panel warsztatowy oraz prelekcje poprowadzą wyłącznie praktycy, którzy skutecznie pomagają zarządcom nieruchomości
  • Jedyny kongres case'owy - obfituje w studia przypadków, kalkulacje opłacalności, prezentuje sprawdzone i ekonomiczne narzędzia usprawniające codzienną pracę – pozwoli to Państwu na porównanie różnych metod działania i wybranie optymalnych rozwiązań
  • Wydarzenie stanowi niepowtarzalną platformę wymiany dobrych praktyk, sprawdzonych przykładów rozwiązań polskich zarządców - to okazja do zaczerpnięcia inspiracji do wdrożenia „od ręki" we własnej pracy
  • Zaproszeni prelegenci to eksperci – praktycy, którzy odnieśli realne sukcesy w zarządzaniu nieruchomościami, osoby cieszące się największym doświadczeniem i poważaniem, na co dzień skutecznie doradzają zarządcom nieruchomości
  • Indywidualne konsultacje problemów - aby rozwiać wszelkie wątpliwości i dogłębnie przeanalizować każdy temat prelegenci będą dostępni przez cały czas, tak, aby każdy z Państwa miał szansę skorzystać z ich doświadczenia

Do udziału w konferencjach zapraszamy:

  • prezesów firm
  • właścicieli nieruchomości
  • facility managerów
  • dyrektorów technicznych
  • zarządców i administratorów nieruchomości
  • przedstawicieli zarządów wspólnot mieszkaniowych
  • przedstawicieli spółdzielni mieszkaniowych
  • przedstawicieli miast i gmin odpowiadających za zasoby mieszkaniowe
  • przedstawicieli firm zarządzających nieruchomościami

Patronat medialny:

Prelegenci:

Witold Malinowski

Inżynier mechanik/elektronik, licencjonowany zarządca nieruchomości (od 2002 r.). Zawodowo związany z zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi. Zaangażowany w działalność szkoleniową w zakresie zarządzania nieruchomościami, Wykładowca problematyki związanej z zarządzeniem nieruchomościami. m.in. SGH Prowadzący praktyki zawodowe dla zarządców. Prezes Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości WARECKA oraz członek zarządu Polskiej Federacji Stowarzyszeń Zawodów Nieruchomościowych. Członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej-podkomisji ds. zarządzania nieruchomościami.

 

Michał Substyk

Licencjonowany zarządca nieruchomości (licencja Nr 7687 uzyskana w 2001 r.). Zarządzaniem nieruchomościami zajmuje się od połowy lat 90 ubiegłego stulecia. Swoje doświadczenie zawodowe budował zarządzając nieruchomościami spółdzielni mieszkaniowej, deweloperów, wspólnot i podmiotów gospodarczych. Posiada również długoletnią praktykę w prowadzeniu inwestycji budowlanych, nadzorując wszystkie etapy: przygotowanie, realizację, odbiór i oddanie do użytkowania. Członek zwykły Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości "Warecka", oraz członek honorowy Stowarzyszenia Przedsiębiorczości w Nieruchomościach. Autor licznych publikacji, wykładowca na kursach i szkoleniach dla zarządców nieruchomości

 

mł. bryg. w st. spocz. mgr inż. poż. Zbigniew Kędzierski

Obecnie starszy specjalista – koordynator ds. ochrony przeciwpożarowej w Politechnice Łódzkiej. Od 2007 roku wykładowca w Politechnice Łódzkiej, prowadzi szkolenia dla poszczególnych jednostek organizacyjnych i wykłady na Podyplomowym Studium Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. Nauczyciel przedmiotu „Edukacja Pożarnicza" w Liceum Ogólnokształcącym Centrum Służb Mundurowych w Łodzi przy ul. Wierzbowej. Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym w Łodzi


OPINIE KLIENTÓW:

Bardzo dobrzy prelegenci, ciekawie i merytorycznie poprowadzone panele, świetna organizacja konferencji – jestem bardzo zadowolony, polecam.
Tadeusz Kościński, zarządca nieruchomości

Dzięki konferencji uporządkowałam swoją wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami. Bardzo przydatne w mojej pracy okazały się materiały konferencyjne opracowane przez prelegentów.
Grzegorz Kulebiak, zarządca wspólnot, woj. Pomorskie

Na konferencji spotkałam wiele ciekawych ludzi, z którymi mogłam wymienić doświadczenia, podzielić się swoimi wątpliwościami. Bardzo dobrze były zorganizowane zarówno panele jak i warsztaty, dzięki którym otrzymywałam na bieżąco odpowiedzi od prelegentów na moje pytania.
Justyna Sumowska, spółdzielnia mieszkaniowa, woj. mazowieckie

 

Termin i lokalizacja

Największy Ogólnopolski
KONGRES ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
odbędzie się

23 kwietnia 2015r. w Warszawie
w godz. 09.00-17.00

(szczegółowe informacje o lokalizacji zostaną podane wkrótce)


Koszt uczestnictwa

Standardowy koszt kongresu to 799 zł netto + VAT.
Cena zawiera:

  • Wysokiej klasy praktyczne materiały szkoleniowe
  • 2 przerwy kawowe z poczęstunkiem oraz lunch
  • Profesjonalny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • Możliwość zadania pytań prelegentowi przed Kongresem, na które odpowiedzi otrzymają Państwo podczas Kongresu. Pytania prosimy przysyłać na adres: ekspert@forum-media.pl.

Przedsprzedaż!
Niższa cena 719 zł + VAT na zgłoszenia nadesłane do 16 marca 2015 r.!


Rezerwacja miejsca

Otwórz Formularz Online

lub wypełnij poniższe pola

Deklarujemy udział Pani / Pana:     

Uczestnik 1.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik 2.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik 3.
Adres email
Stanowisko
 
e-mail

Potwierdzenie udziału w Kongresie wraz z fakturą pro-forma otrzymają Państwo drogą e-mailową.

Zamawiający:     

Imię
Nazwisko
Email
Stanowisko
Firma / Instytucja
Adres
Kod / Miejscowość -  
Telefon
Telefon komorkowy
Fax
NIP
Przedział zatrudnienia
Uwagi
 

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych. Forum Media Polska Sp. z o.o. zapewnia Klientom prawo do wglądu i zmiany swoich danych osobowych. Zgadzam się na przesyłanie informacji handlowej przez Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Wysłane zgłoszenie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu uczestnictwa FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.

WARUNKI UCZESTNICTWA:

  1. Warunkiem uczestnictwa w kongresie jest przesłanie do Forum Media Polska Sp. z o.o. wypełnionego formularza zgłoszenia.
  2. W ciągu 2 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma potwierdzenie wpisania na listę uczestników kongresu.
  3. Podstawę płatności za kongres stanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma wysyłana do Zamawiającego przed terminem kongresu.
  4. W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
    • 3 osób - organizator udzieli 10% rabatu,
    • 4 osób - organizator udzieli 15% rabatu,
    • 5 osób - organizator udzieli 20% rabatu,
    • powyżej 5 osób - możliwa jest indywidualna negocjacja cen uczestnictwa.
    Rabaty za zgłoszenia mnogie udzielane są od ceny podstawowej kongresu i nie łączą się z innymi rabatami. Więcej informacji pod numerem telefonu: 61 66 55 832, lub: katarzyna.andrzejak@forum-media.pl
  5. Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w kongresie.
  6. W terminie 7 dni po terminie szkolenia Organizator wystawi i prześle Zmawiającemu fakturę VAT.
  7. Zamiast zgłoszonej osoby w kongresie może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora).
  8. W przypadku pisemnej rezygnacji z udziału do dnia 23.03.2015 r. uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.
  9. Osoby, które nie odwołają pisemnie swojego udziału do dnia 23.03.2015 r. i nie wezmą udziału w kongresie, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
  10. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania kongresu, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty kongresu.

Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu kongresu, w merytorycznie uzasadnionych przypadkach.

 

FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. ul. Polska 13, 60-595 Poznań
KRS nr 0000037307, Wydział VIII KRS Poznań,
NIP 781-15-51-223 REGON 631046924
Kapitał zakładowy 300 000 zł

Kontakt:
Magdalena Wróbel, tel. 61 66 83 168
email: magdalena.wrobel@forum-media.pl

Wiadomość wysłana na zlecenie FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. ul. Polska 13, 60-595 Poznań przez administrator24.info. Niniejszy e-mail jest bezpłatną usługą świadczoną w ramach prenumeraty miesięcznika Administrator oraz subskrypcji newslettera portalu Administrator24.info. Jeśli nie życzą sobie Państwo otrzymywać więcej podobnych wiadomości, prosimy o przesłanie pustego e-maila z tematem REZYGNACJA na adres: biuletyn@administrator24.info

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz