Szukaj

niedziela, 21 lutego 2016

Kompletny Roczny Audyt Nieruchomości 2016

Obowiązkowe przeglądy budynków, kompletna dokumentacja 2016, plan budżetowy zorientowany na redukcję kosztów i podnoszenie wartości obiektu,przejmowanie nieruchomości do zarządzania
Jeśli e-mail niewyświetla się prawidłowo, użyj tego linka.

Organizatorzy:

Pobierz grafikę, aby zobaczyć całą treść wiadomości

Jeżeli:

  • Musisz dwa razy w roku przeprowadzić kompletne przeglądy stanu technicznego nieruchomości – przed zimą i po zimie – oraz na ich podstawie uzupełnić dokumentację wymaganą w 2016 roku
  • Musisz w sposób zaplanowany przejąć pełną kontrolę nad sprawami prawnymi, administracyjnymi i technicznymi dot. nieruchomości
  • Musisz wiedzieć, jak przeprowadzić pełny audyt nieruchomości w sytuacji przejmowania obiektu do zarządzania
  • Chcesz stworzyć realny plan działania zorientowany na optymalizację kosztów i podnoszenie wartości nieruchomości

Nie może Cię zabraknąć na warsztatach certyfikowanych przez Radę Programową czasopisma branżowego "Facility Manager":

Kompletny Roczny Audyt Nieruchomości 2016

(warsztaty + indywidualne konsultacje)

Obowiązkowe przeglądy budynków, kompletna dokumentacja 2016, plan budżetowy zorientowany na redukcję kosztów i podnoszenie wartości obiektu,
przejmowanie nieruchomości do zarządzania

Po udziale w naszych warsztatach bez problemu:

  • Skompletujesz (na podstawie otrzymanej checklisty) aktualną i prawidłową dokumentację techniczną, administracyjną i prawną nieruchomości zgodną ze stanem prawnym 2016,
  • Ustalisz właściwy poziom kosztów eksploatacji, w tym ocenisz zawarte umowy o wykonywanie usług i dostawy mediów,
  • Zapewnisz pełne bezpieczeństwa pożarowe, konstrukcji i użytkowania obiektów,
  • Przygotujesz zestaw instrukcji i regulaminów oraz zasad niezbędnych do prawidłowego rozliczenia kosztów eksploatacji,
  • Skutecznie ocenisz i/lub renegocjujesz polisy ubezpieczeniowe oraz inne istotne dla budynku umowy,
  • Podejmiesz decyzje, które przełożą się na redukcję kosztów utrzymania nieruchomości na podstawie przeprowadzonej na warsztatach analizy studiów przypadku nieruchomości komercyjnych i przemysłowych,
  • Przejmiesz nieruchomość do zarządzania w wyniku kompleksowego potraktowania zagadnień szkoleniowych.


Programwarsztatów:

1. Audyt stanu technicznego nieruchomości - jak skutecznie ocenić potrzeby remontowo-inwestycyjne i opracować plan inwestycji?

  1. Co trzeba skontrolować w pierwszej kolejności i jakie są pierwsze symptomy powstających usterek? Etap po etapie omawiamy przebieg obowiązkowych kontroli wiosennych i zimowych oraz harmonogramy i procedury przeglądów, w tym mi.in.: instalacje elektroenergetyczne, gazowe, wodno-kanalizacyjne,
  2. Co najczęściej ulega zniszczeniom i jak ocenić stan techniczny elewacji, izolacji pionowych i poziomych, konstrukcji, przegród wewnętrznych i zewnętrznych, dachów i stropów?
  3. W jaki sposób planować roboty konserwacyjne, naprawy bieżące i naprawy główne, aby zapobiegać większym awariom – kiedy można naprawić usterki od razu, a kiedy należy bezwzględnie ująć je w planie remontowym?
  4. Opracowanie budżetu inwestycyjnego w 2016 r. – jak przygotować kompletny plan inwestycji i jak go funkcjonalnie modyfikować, aby ująć w nim wszystkie niezbędne prace, a jednocześnie zmieścić się w kosztach?

Tylko u nas - układamy roczny plan przeglądów w oparciu o aktualne przepisy Ustawy Prawo Budowlane i najczęstsze wymogi ubezpieczycieli oraz przygotowujemy harmonogram zmian, które należy wprowadzić!

2. Kompletna dokumentacja techniczna, prawna i administracyjna 2016 r.

  1. Jak w sposób prawidłowy i zgodny z prawem przygotować wymaganą dokumentację w wyniku przeglądów technicznych i kontroli budynkupraktyczna checklista na 2016 rok, której aktualność potwierdził NB,
  2. Jak szybko sprawdzić, czy elementarna dokumentacja eksploatacyjna, np. Książka Obiektu Budowlanego, jest prowadzona zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi?
  3. Jak w praktyce skontrolować istnienie spraw konfliktowych w postępowaniach administracyjnych i sądowych, kiedy brak jest w tym kierunku właściwej korespondencji? Podpowiemy jak to zrobić w procesie przejmowania nieruchomości,
  4. Analiza stanu ksiąg wieczystych oraz wypisów i wyrysów ewidencji gruntów i budynków w obrębie nieruchomości – na co bezwzględnie należy zwrócić uwagę w procesie sprzedaży obiektu i audytu due diligence?
  5. Za pomocą jakich praktycznych metod prowadzić archiwizację i numerację dokumentów, aby w razie ich kontroli przez właściciela w pełni panować nad dokumentacją?

3. Jak zapewnić bezpieczeństwo techniczne i finansowe zarządzanej nieruchomości?

  1. Jak przygotować raport dla właściciela nowo przejętej nieruchomości, aby ująć w nim bieżące funkcjonowanie budynku w zakresie bezpieczeństwa oraz zaproponować zmiany, które należy wprowadzić niezwłocznie w związku z istniejącym stanem ochrony przeciwpożarowej – co koniecznie kontrolować, aby spełniać wszystkie wymogi właściwej eksploatacji budynków?
  2. Regulamin budynku, plan ochrony, instrukcja bezpieczeństwa pożarowego z planem ewakuacyjnym – jak je modyfikować i aktualizować, aby zapewnić 100% bezpieczeństwo i sprawdzić zgodność z aktualnymi wymaganiami prawnymi?
  3. Na co bezwzględnie należy zwrócić uwagę w umowach z ubezpieczycielem, żeby mieć pewność dopełnienia wszystkich warunków ubezpieczenia?
  4. Jak przeprowadzić audyt umów z dostawcami mediów oraz innymi ważnymi kontrahentami – katalog niuansów, których niedopilnowanie może mieć poważne konsekwencje dla zarządcy.

4. Praktyczne warsztaty optymalizacji wydatków - sprawdzone sposoby ograniczania kosztów w zarządzaniu nieruchomościami przy jednoczesnym podnoszeniu wartości rynkowej obiektu

  1. Analiza kosztów bieżącego utrzymania nieruchomości – jak w praktyce prowadzić budżet obiektu, aby mieć kontrolę nad wydatkami zaplanowanymi i nie zaplanowanymi?
  2. W jaki sposób funkcjonalnie i szybko skontrolować prawidłowy podział kosztów wspólnych między użytkowników nieruchomości – jak zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi podzielić koszty zarządu nieruchomością wspólną?
  3. W jaki sposób wykazywać i kalkulować powierzchnię nieruchomości podlegającą opodatkowaniu, aby wykazać mniejszy podatek?
  4. Jak policzyć, ile faktycznie kosztuje całkowite utrzymanie nieruchomości wraz z usługami zewnętrznymi – podstawy sporządzania i czytania kosztorysu,
  5. Redukcja jakich kosztów może przynieść największe oszczędności, czyli w których obszarach ich szukać, aby obiekt nie stracił na wartości – analiza case study z doświadczeń nieruchomości komercyjnych i przemysłowych,
  6. Jakie czynniki kształtują wartość rynkową nieruchomości? – zestawienie przykładowych efektów realizowania celów szczegółowych - podpowiedzi służące usprawnieniu obszaru finansowego, technicznego, prawnego, marketingowego obiektu.

Specjalnie dla uczestników szkolenia - zastosowanie prostych i ogólnodostępnych narzędzi, które pomagają bieżąco kontrolować przychody i wydatki, a właścicielowi dają wgląd do aktualnej sytuacji finansowej obiektu.

5. Jak stworzyć roczny budżet nieruchomości, który zostanie w pełni zaakceptowany przez właściciela?

  1. Jakie założenia w rocznym planie finansowym powodują, że jest on najczęściej kwestionowany przez zarząd lub właściciela i jak uniknąć bardziej i mniej typowych błędów?
  2. Właściwe argumentowanie ponoszenia kosztów inwestycji - jak stworzyć raport z realizacji budżetu, który przekona Twój zarząd/właściciela nieruchomości do podjęcia inwestycji?
  3. Warsztat praktyczny - omówimy najbardziej użyteczne modele budżetowania w oparciu o przygotowane arkusze kalkulacyjne uwzględniające różne grupy kosztów.


Dlaczego warto zaufać naszemu doświadczeniu szkoleniowemu?

  • Jako Redakcja Facility Manager Polska od lat z sukcesem doradzamy tysiącom zarządców i facility managerów,
  • Jesteśmy najstarszym i najbardziej uznanym w branży czasopismem w całości poświęconym zagadnieniom facility managementu,
  • Jesteśmy organizatorem najbardziej prestiżowego w Polsce Kongresu Facility Management oraz warsztatów poświęconych tematowi zarządzania obiektami wszelkiego typu: komercyjnymi, przemysłowymi oraz użyteczności publicznej, które każdego roku gromadzą rekordowe ilości uczestników,
  • Nasze spotkania i treści w czasopiśmie tworzą największe nazwiska w branży zarządzania nieruchomościami.


Prelegent

Witold Malinowski

Witold Malinowski
Inżynier mechanik elektronik, licencjonowany zarządca nieruchomości (od 2002 r.). Zawodowo związany z zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi. W latach 2005 - 2011 - dyrektor ds. technicznych Centrum Handlowo-Rozrywkowego PROMENADA w Warszawie. Zaangażowany w działalność szkoleniową w zakresie zarządzania nieruchomościami, Wykładowca problematyki związanej z zarządzeniem nieruchomościami. m.in. SGH. Prowadzący praktyki i szkolenia zawodowe dla zarządców oraz szkolenia specjalistyczne w zakresie zarządzania nieruchomościami publicznymi i komercyjnymi. Były członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej - podkomisji ds. zarządzania nieruchomościami.



Miejscei Termin

Cenauczestnictwa


Katowice, 21 marca 2016 r.
Warszawa, 30 marca 2016 r.
Poznań, 31 marca 2016 r.

899 zł + VAT.Podana cena uczestnictwa dotyczy jednej osoby i obejmuje wysokiej klasypraktyczne materiały szkoleniowe, przerwę kawową oraz lunch.
Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w warsztatach.Warsztaty odbywają się w godzinach 10-17.

Tylko do 29 lutego 2016 niższa cena 799 zł + VAT/osobę!


Unikalne cechy i korzyści zespotkania:

  • Formuła case study – nasi trenerzy koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych firmach.
  • 100% praktycznych porad - podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można przenieść bezpośrednio na realia Twojej działalności. Wszystkie zajęcia prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą "krok po kroku".
  • Wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów - Prelegent wspiera uczestników udzielając wskazówek do pytań i problemów zgłaszanych "z Sali."
  • Indywidualne konsultacje po warsztatach – nasi trenerzy są do Twojej dyspozycji w przeciągu tygodnia po od daty warsztatów - odpowiemy na każde pytanie!
  • Program warsztatów przygotowany w oparciu o badania firm i instytucji - to gwarancja, że tematy są najlepiej dobrane do potrzeb naszych klientów.
  • Nasi trenerzy są oceniani przez uczestników - współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują wysoki poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń.


Otwórzformularz on-line

Deklarujemyudział Pani / Pana:     

Uczestnik 1.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik 2.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik 3.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik 4.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik 5.
Adres email
Stanowisko
Miejsce itermin
e-mail

Potwierdzenieudziału w warsztatach wraz z fakturą
pro-forma otrzymająPaństwo drogą e-mailową.

Zamawiający:     

Imię
Nazwisko
Email
Stanowisko
Firma /Instytucja
Adres
Kod /Miejscowość -
Telefon
Telefonkomorkowy
Fax
NIP
Przedziałzatrudnienia
Uwagi

 

Zgłoszenie udziału jest jednoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danychosobowych przez Forum Media Polska Sp. zo.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celachmarketingowych. FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. zapewnia klientom prawodowglądu i zmiany swoich danych osobowych. Zgadzam się na przesyłanieinformacji handlowej przez FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą wPoznaniu, ul. Polska 13, za pomocą środków komunikacji elektronicznej wrozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Zgłoszenie udziału jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu sprzedaży FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.oraz z akceptacją Ogólnych warunków świadczenia usług szkoleniowych.

WARUNKIUCZESTNICTWA:

  1. Warunkiem uczestnictwa wszkoleniu jestprzesłanie do FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. wypełnionego formularzazgłoszenia.
  2. Otrzymanie przez Organizatorazgłoszenia jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy FORUM MEDIAPOLSKA Sp. z o.o. a Zamawiającym i oznacza akceptację Ogólnych WarunkówŚwiadczenia Usług Szkoleniowych FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
  3. W ciągu 3 dni roboczych oddostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzymana podany w zamówieniu adres mailowy potwierdzenie wpisania na listęuczestników szkolenia.
  4. Podstawę płatności za szkoleniestanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma. Faktura proforma zostanie wysyłana do Zamawiającego na podany w zamówieniu adresmailowy najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia.
  5. W przypadku zgłoszenia z jednejfirmy:
    • 3 osób - organizator udzieli10%rabatu,
    • 4 osób - organizatorudzieli 15%rabatu,
    • 5 osób - organizatorudzieli 20%rabatu,
    • powyżej 5 osób - możliwa jestindywidualna negocjacja cen uczestnictwa.
    Uwaga! Rabaty zgłoszeń mnogichniesumują się z innymi rabatami.
    Więcej informacji pod numerem telefonu: 61 66 55 881, lub: kamila.andrzejewska@forum-media.pl
  6. Nie później niż 5 dni przed terminem szkolenia Zamawiający otrzyma informacje organizacyjne, zawierające m.in. dane o miejscu szkolenia oraz fakturę pro forma.
  7. Nieuregulowanie faktury pro formaniejest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w szkoleniu.
  8. W terminie 7 dni po terminieszkoleniaOrganizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
  9. Złożenie pisemnej rezygnacji zudziałuw szkoleniu nie później niż 14 dni przed terminem szkolenia nie pociągaza sobą żadnych obciążeń finansowych.
  10. Organizator zastrzega sobie prawododokonywania modyfikacjiprogramu szkolenia lub kongresu, w merytorycznie uzasadnionychprzypadkach.
  11. W przypadku nie złożenia rezygnacjiprzezZamawiającego w regulaminowym terminie lub braku obecności uczestnikana szkoleniu, Organizator zastrzega sobie prawo obciążeniaZamawiającego pełnymi kosztami szkolenia.

 

FORUMMEDIA POLSKA Sp. z o.o. ul. Polska 13, 60-595 Poznań
KRS nr 0000037307, Wydział VIII KRS Poznań,
NIP 781-15-51-223 REGON 631046924
Kapitał zakładowy 300 000 zł
szkolenia.e-forum.pl
Kontakt:
Joanna Przybylska, tel. (61) 66 83 141
Joanna.Przybylska@forum-media.pl
 


Niniejszy e-mail reklamowy wysłany został przez Grupę MEDIUM (właściciel portali: RynekInstalacyjny.pl, Administrator24.info, elektro.info.pl, EkspertBudowlany.pl, IZOLACJE.com.pl) z siedzibą w Warszawie, ul. Karczewska 18, zgodnie z regulaminem i na zlecenie firmy Forum Media Polska Sp. z o.o.. Jeśli nie życzą sobie Państwo otrzymywać więcej podobnych wiadomości, prosimy kliknąć tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz