Organizatorzy: |  |
Jeżeli: - Musisz dwa razy w roku przeprowadzić kompletne przeglądy stanu technicznego nieruchomości – przed zimą i po zimie – oraz na ich podstawie uzupełnić dokumentację wymaganą w 2016 roku
- Musisz w sposób zaplanowany przejąć pełną kontrolę nad sprawami prawnymi, administracyjnymi i technicznymi dot. nieruchomości
- Musisz wiedzieć, jak przeprowadzić pełny audyt nieruchomości w sytuacji przejmowania obiektu do zarządzania
- Chcesz stworzyć realny plan działania zorientowany na optymalizację kosztów i podnoszenie wartości nieruchomości
Nie może Cię zabraknąć na warsztatach certyfikowanych przez Radę Programową czasopisma branżowego "Facility Manager": | Kompletny Roczny Audyt Nieruchomości 2016 (warsztaty + indywidualne konsultacje) Obowiązkowe przeglądy budynków, kompletna dokumentacja 2016, plan budżetowy zorientowany na redukcję kosztów i podnoszenie wartości obiektu, przejmowanie nieruchomości do zarządzania |
| Po udziale w naszych warsztatach bez problemu: - Skompletujesz (na podstawie otrzymanej checklisty) aktualną i prawidłową dokumentację techniczną, administracyjną i prawną nieruchomości zgodną ze stanem prawnym 2016,
- Ustalisz właściwy poziom kosztów eksploatacji, w tym ocenisz zawarte umowy o wykonywanie usług i dostawy mediów,
- Zapewnisz pełne bezpieczeństwa pożarowe, konstrukcji i użytkowania obiektów,
- Przygotujesz zestaw instrukcji i regulaminów oraz zasad niezbędnych do prawidłowego rozliczenia kosztów eksploatacji,
- Skutecznie ocenisz i/lub renegocjujesz polisy ubezpieczeniowe oraz inne istotne dla budynku umowy,
- Podejmiesz decyzje, które przełożą się na redukcję kosztów utrzymania nieruchomości na podstawie przeprowadzonej na warsztatach analizy studiów przypadku nieruchomości komercyjnych i przemysłowych,
- Przejmiesz nieruchomość do zarządzania w wyniku kompleksowego potraktowania zagadnień szkoleniowych.
|
Programwarsztatów: | 1. Audyt stanu technicznego nieruchomości - jak skutecznie ocenić potrzeby remontowo-inwestycyjne i opracować plan inwestycji? - Co trzeba skontrolować w pierwszej kolejności i jakie są pierwsze symptomy powstających usterek? Etap po etapie omawiamy przebieg obowiązkowych kontroli wiosennych i zimowych oraz harmonogramy i procedury przeglądów, w tym mi.in.: instalacje elektroenergetyczne, gazowe, wodno-kanalizacyjne,
- Co najczęściej ulega zniszczeniom i jak ocenić stan techniczny elewacji, izolacji pionowych i poziomych, konstrukcji, przegród wewnętrznych i zewnętrznych, dachów i stropów?
- W jaki sposób planować roboty konserwacyjne, naprawy bieżące i naprawy główne, aby zapobiegać większym awariom – kiedy można naprawić usterki od razu, a kiedy należy bezwzględnie ująć je w planie remontowym?
- Opracowanie budżetu inwestycyjnego w 2016 r. – jak przygotować kompletny plan inwestycji i jak go funkcjonalnie modyfikować, aby ująć w nim wszystkie niezbędne prace, a jednocześnie zmieścić się w kosztach?
Tylko u nas - układamy roczny plan przeglądów w oparciu o aktualne przepisy Ustawy Prawo Budowlane i najczęstsze wymogi ubezpieczycieli oraz przygotowujemy harmonogram zmian, które należy wprowadzić! | 2. Kompletna dokumentacja techniczna, prawna i administracyjna 2016 r. - Jak w sposób prawidłowy i zgodny z prawem przygotować wymaganą dokumentację w wyniku przeglądów technicznych i kontroli budynku – praktyczna checklista na 2016 rok, której aktualność potwierdził NB,
- Jak szybko sprawdzić, czy elementarna dokumentacja eksploatacyjna, np. Książka Obiektu Budowlanego, jest prowadzona zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi?
- Jak w praktyce skontrolować istnienie spraw konfliktowych w postępowaniach administracyjnych i sądowych, kiedy brak jest w tym kierunku właściwej korespondencji? Podpowiemy jak to zrobić w procesie przejmowania nieruchomości,
- Analiza stanu ksiąg wieczystych oraz wypisów i wyrysów ewidencji gruntów i budynków w obrębie nieruchomości – na co bezwzględnie należy zwrócić uwagę w procesie sprzedaży obiektu i audytu due diligence?
- Za pomocą jakich praktycznych metod prowadzić archiwizację i numerację dokumentów, aby w razie ich kontroli przez właściciela w pełni panować nad dokumentacją?
| 3. Jak zapewnić bezpieczeństwo techniczne i finansowe zarządzanej nieruchomości? - Jak przygotować raport dla właściciela nowo przejętej nieruchomości, aby ująć w nim bieżące funkcjonowanie budynku w zakresie bezpieczeństwa oraz zaproponować zmiany, które należy wprowadzić niezwłocznie w związku z istniejącym stanem ochrony przeciwpożarowej – co koniecznie kontrolować, aby spełniać wszystkie wymogi właściwej eksploatacji budynków?
- Regulamin budynku, plan ochrony, instrukcja bezpieczeństwa pożarowego z planem ewakuacyjnym – jak je modyfikować i aktualizować, aby zapewnić 100% bezpieczeństwo i sprawdzić zgodność z aktualnymi wymaganiami prawnymi?
- Na co bezwzględnie należy zwrócić uwagę w umowach z ubezpieczycielem, żeby mieć pewność dopełnienia wszystkich warunków ubezpieczenia?
- Jak przeprowadzić audyt umów z dostawcami mediów oraz innymi ważnymi kontrahentami – katalog niuansów, których niedopilnowanie może mieć poważne konsekwencje dla zarządcy.
| 4. Praktyczne warsztaty optymalizacji wydatków - sprawdzone sposoby ograniczania kosztów w zarządzaniu nieruchomościami przy jednoczesnym podnoszeniu wartości rynkowej obiektu - Analiza kosztów bieżącego utrzymania nieruchomości – jak w praktyce prowadzić budżet obiektu, aby mieć kontrolę nad wydatkami zaplanowanymi i nie zaplanowanymi?
- W jaki sposób funkcjonalnie i szybko skontrolować prawidłowy podział kosztów wspólnych między użytkowników nieruchomości – jak zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi podzielić koszty zarządu nieruchomością wspólną?
- W jaki sposób wykazywać i kalkulować powierzchnię nieruchomości podlegającą opodatkowaniu, aby wykazać mniejszy podatek?
- Jak policzyć, ile faktycznie kosztuje całkowite utrzymanie nieruchomości wraz z usługami zewnętrznymi – podstawy sporządzania i czytania kosztorysu,
- Redukcja jakich kosztów może przynieść największe oszczędności, czyli w których obszarach ich szukać, aby obiekt nie stracił na wartości – analiza case study z doświadczeń nieruchomości komercyjnych i przemysłowych,
- Jakie czynniki kształtują wartość rynkową nieruchomości? – zestawienie przykładowych efektów realizowania celów szczegółowych - podpowiedzi służące usprawnieniu obszaru finansowego, technicznego, prawnego, marketingowego obiektu.
Specjalnie dla uczestników szkolenia - zastosowanie prostych i ogólnodostępnych narzędzi, które pomagają bieżąco kontrolować przychody i wydatki, a właścicielowi dają wgląd do aktualnej sytuacji finansowej obiektu. | 5. Jak stworzyć roczny budżet nieruchomości, który zostanie w pełni zaakceptowany przez właściciela? - Jakie założenia w rocznym planie finansowym powodują, że jest on najczęściej kwestionowany przez zarząd lub właściciela i jak uniknąć bardziej i mniej typowych błędów?
- Właściwe argumentowanie ponoszenia kosztów inwestycji - jak stworzyć raport z realizacji budżetu, który przekona Twój zarząd/właściciela nieruchomości do podjęcia inwestycji?
- Warsztat praktyczny - omówimy najbardziej użyteczne modele budżetowania w oparciu o przygotowane arkusze kalkulacyjne uwzględniające różne grupy kosztów.
|
Dlaczego warto zaufać naszemu doświadczeniu szkoleniowemu? - Jako Redakcja Facility Manager Polska od lat z sukcesem doradzamy tysiącom zarządców i facility managerów,
- Jesteśmy najstarszym i najbardziej uznanym w branży czasopismem w całości poświęconym zagadnieniom facility managementu,
- Jesteśmy organizatorem najbardziej prestiżowego w Polsce Kongresu Facility Management oraz warsztatów poświęconych tematowi zarządzania obiektami wszelkiego typu: komercyjnymi, przemysłowymi oraz użyteczności publicznej, które każdego roku gromadzą rekordowe ilości uczestników,
- Nasze spotkania i treści w czasopiśmie tworzą największe nazwiska w branży zarządzania nieruchomościami.
|
Prelegent |  | Witold Malinowski Inżynier mechanik elektronik, licencjonowany zarządca nieruchomości (od 2002 r.). Zawodowo związany z zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi. W latach 2005 - 2011 - dyrektor ds. technicznych Centrum Handlowo-Rozrywkowego PROMENADA w Warszawie. Zaangażowany w działalność szkoleniową w zakresie zarządzania nieruchomościami, Wykładowca problematyki związanej z zarządzeniem nieruchomościami. m.in. SGH. Prowadzący praktyki i szkolenia zawodowe dla zarządców oraz szkolenia specjalistyczne w zakresie zarządzania nieruchomościami publicznymi i komercyjnymi. Były członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej - podkomisji ds. zarządzania nieruchomościami. |
Miejscei Termin | Cenauczestnictwa |
| Katowice, 21 marca 2016 r. Warszawa, 30 marca 2016 r. Poznań, 31 marca 2016 r. | 899 zł + VAT.Podana cena uczestnictwa dotyczy jednej osoby i obejmuje wysokiej klasypraktyczne materiały szkoleniowe, przerwę kawową oraz lunch. Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w warsztatach.Warsztaty odbywają się w godzinach 10-17. | Tylko do 29 lutego 2016 niższa cena 799 zł + VAT/osobę! |
Unikalne cechy i korzyści zespotkania: - Formuła case study – nasi trenerzy koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych firmach.
- 100% praktycznych porad - podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można przenieść bezpośrednio na realia Twojej działalności. Wszystkie zajęcia prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą "krok po kroku".
- Wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów - Prelegent wspiera uczestników udzielając wskazówek do pytań i problemów zgłaszanych "z Sali."
- Indywidualne konsultacje po warsztatach – nasi trenerzy są do Twojej dyspozycji w przeciągu tygodnia po od daty warsztatów - odpowiemy na każde pytanie!
- Program warsztatów przygotowany w oparciu o badania firm i instytucji - to gwarancja, że tematy są najlepiej dobrane do potrzeb naszych klientów.
- Nasi trenerzy są oceniani przez uczestników - współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują wysoki poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń.
|
|
FORUMMEDIA POLSKA Sp. z o.o. ul. Polska 13, 60-595 Poznań KRS nr 0000037307, Wydział VIII KRS Poznań, NIP 781-15-51-223 REGON 631046924 Kapitał zakładowy 300 000 zł | szkolenia.e-forum.pl Kontakt: Joanna Przybylska, tel. (61) 66 83 141 Joanna.Przybylska@forum-media.pl | |
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz