Najlepsze praktyki zarządzania obiektami komercyjnymi, przemysłowymi i użyteczności publicznej na 2017 rok Zobacz wersję online. Organizator: | Patronat: |  |  | | Dołącz do prestiżowego, rocznego kursu podyplomowego dla Facility Managerów i Zarządców Nieruchomości! | Jeżeli: | - Uważasz, że po deregulacji zawodu zarządcy, dostępna wiedza na temat zarządzania nieruchomościami jest rozproszona, mało praktyczna i nie zawsze dotyczy zarządzanego przez Ciebie obiektu
- Nie masz czasu na przesycone teorią studia podyplomowe
- Chcesz otrzymać kompletną odprawę przy przejęciu obiektu do zarządzania we wszystkich aspektach: prawnych, technicznych i finansowych
- Chcesz uczyć się od najbardziej doświadczonych zarządców na rynku, którzy sygnują certyfikat kursu i są gwarantem jego wysokiej jakości
Weź udział w rocznym, podyplomowym kursie i skutecznie podnoś swoje kwalifikacje w ramach renomowanego, ustawicznego programu szkoleniowego: | Certyfikowany Facility Manager™ Najlepsze praktyki zarządzania obiektami komercyjnymi, przemysłowymi i użyteczności publicznej na 2017 rok 6 warsztatów online: 29.09.2016 - 20.07.2017 | Rentowny budżet nieruchomości na 2017 | przeglądy i kompletna dokumentacja 2016/2017 | czynsz i opłaty serwisowe | praktyczna interpretacja wymogów prawnych i technicznych | zabezpieczenie interesów zarządcy i właściciela | Podyplomowy kurs Certyfikowany Facility Manager™ to 6 warsztatów online opartych na studiach przypadku wraz z gotowymi rozwiązaniami największych problemów w pracy zarządcy. | Dlaczego forma kursu podyplomowego jest dla Ciebie najbardziej korzystna? | - Certyfikowany Facility Manager to kurs prowadzony przez najbardziej uznanych ekspertów-praktyków z rynku nieruchomości: opiera się na ich doświadczeniach i sprawdzonych rozwiązaniach, które możesz włączyć do swojej praktyki
- Każdy uczestnik otrzyma dostęp do nagrań wideo ze szkoleń, które będzie mógł odtworzyć w dowolnym, dogodnym dla siebie momencie oraz komplet gotowych do wykorzystania od ręki materiałów i narzędzi pomagających w sprawniejszym, bardziej efektywnym zarządzaniu obiektami różnych typów
- Wszechstronnie omówimy rzeczywiste case study i pokażemy doświadczenia praktyczne – w przeciwieństwie do teoretycznych i nieprzystających do realiów rynkowych kursów i studiów podyplomowych
- Przez cały okres trwania kursu otrzymujesz możliwość konsultowania swoich wątpliwości z ekspertami i ich kompleksową opiekę
| Co zyskasz, biorąc udział w podyplomowym kursie dla Zarządców i Facility Managerów? | - Zdobędziesz praktyczne umiejętności i poznasz unikalne, najlepsze rozwiązania niezbędne przy kompleksowym zarządzaniu obiektem – dostosowane do wymogów obecnego rynku pracy
- Dowiesz się, jak praktycznie dbać o bieżące utrzymaniu budynku i jego infrastruktury przy jednoczesnej realizacji stawianych celów finansowych i operacyjnych – jak radzić sobie z wielowątkową pracą, aby nie dać się zaskoczyć nieprzewidzianym problemom
- Tylko u nas - skuteczne rozwiązania w ramach ograniczeń budżetowych, czyli gotowe do wykorzystania propozycje optymalnie ulokowanego budżetu w zależności od rodzaju obiektu i jego dodatkowych uwarunkowań
- Będziesz mieć pewność, że wykonywane przez Ciebie obowiązki w zakresie zarządzania różnymi rodzajami obiektów (komercyjnymi, mieszkaniowymi, przemysłowymi) są zgodne z najnowszymi, wciąż zmieniającymi się wymaganiami prawnymi
- Zapewnisz kompleksowe bezpieczeństwo budynku na podstawie doświadczeń innych zarządców i managerów, które z sukcesem będziesz mógł wdrożyć do własnej praktyki
| Szczegółowy program kursu | 1. SZKOLENIE ONLINE | 29.09.2016 | Praktyczny warsztat dokumentacyjny - jak przygotować wzorcową dokumentację nieruchomości na 2016/2017 rok? - Kompletowanie dokumentów technicznych nieruchomości – które zdarzenia związane z obsługą techniczną należy bezwzględnie wpisywać do Książki Obiektu Budowlanego i jak to robić zgodnie z najnowszymi wymaganiami prawnymi
- W jaki sposób na podstawie Instrukcji Obsługi i Eksploatacji Obiektu, Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR) oraz innych kluczowych dokumentów praktycznie opracować Plan Konserwacji Zapobiegawczej i Plan Konserwacji Bieżącej, co pozwoli na bezpieczne eksploatowanie nieruchomości
- Jakie wymogi prawne określają, w jaki sposób powinna być przygotowana wzorcowa dokumentacja ppoż 2016/2017
- Kompletna dokumentacja inwestycyjna nieruchomości – jakie dokumenty należy zebrać celem udokumentowania przebiegu robót budowlanych, począwszy od rozpoczęcia, po zakończenie prac?
UWAGA! Każdy uczestnik otrzyma wzorcowe dokumenty i listy kontrolne zawierające: - Aktualny zakres obowiązków zarządcy i osób z nim współpracujących względem prowadzenia dokumentacji obiektu - jakie dokumenty powinien gromadzić właściciel, jakie zarządca, a których żądać od wykonawcy robót budowlanych
- Wzory dokumentów niezbędnych w procedurach budowlanych zgodnie z przepisami PB
- Przykładowa Książka Obiektu Budowlanego wraz z "wzorcowymi" wpisami, plany konserwacji urządzeń, regulaminy i instrukcje bezpieczeństwa budynku
| | 2. SZKOLENIE ONLINE | 17.11.2016 | BudŻet nieruchomoŚci na 2017 rok - jak efektywnie rozliczać koszty zarządzania nieruchomością i uzyskiwać systematyczne oszczędności? - Jak przygotować roczny i wieloletni plan gospodarczy, czyli planować strategicznie i operacyjnie
- Jak opracować kompletny budżet inwestycyjny na 2017 r. – jak przygotować kompletny plan inwestycji i jak go funkcjonalnie modyfikować, aby ująć w nim wszystkie niezbędne prace z uwzględnieniem funduszy, które będą na nie przeznaczone
- Analiza finansowa inwestycji – jak praktycznie oceniać ekonomiczną efektywność i jakie czynniki brać pod uwagę? Analizujemy na przykładzie nieruchomości mieszkalnej, magazynu oraz biurowca
- Na co należy zwrócić uwagę rozliczając koszty operacyjne nieruchomości przemysłowej? – przykład rozliczenia z uwzględnieniem różnych limitów w rozliczeniach kosztów i ich wpływ na finanse firmy
- Skuteczne rozwiązania w ramach ograniczeń budżetowych - gotowe propozycje optymalnie ulokowanego budżetu w zależności od możliwości finansowych obiektu
UWAGA! Wyposażymy każdego uczestnika w najbardziej użyteczne arkusze kalkulacyjne w postaci czytelnych tabel i przejrzystych zestawień, które ułatwią Państwu: - tworzenie budżetów obsługi technicznej, remontowego, inwestycyjnego dla nieruchomości
- prognozowanie funduszy i tworzenie kalkulacji - obserwację planu przychodów i kosztów nieruchomości w ujęciu rocznym
- sporządzanie okresowych raportów z realizacji budżetu, zawierających koszty eksploatacyjne, przychód, windykację najemców i inne - przykłady wzorcowo sporządzonych dokumentów
- stworzenie kalkulacji rentowności inwestycji i obliczenie czasu, po którym się zwróci
| | 3. SZKOLENIE ONLINE | 19.01.2017 | Czynsz i opŁaty serwisowe - warsztaty optymalnego kalkulowania poziomu opłat w budynku - Jak wyznaczyć wysokość czynszu, która będzie korzystna dla najemców i właściciela nieruchomości? Przykładowe kalkulacje
- Jakie procedury należy uruchomić, aby skutecznie ściągnąć zaległe opłaty i należności związane z nieruchomością? Zestaw sformułowań, artykułów prawnych i dokumentów, na które warto się powoływać w sytuacjach spornych
- Naliczanie podatku i udział najemców w nieruchomości wspólnej – jak zgodnie z prawem prowadzić rozliczenia oraz skutecznie egzekwować należności? Ewidencja pozaksięgowa kosztów zarządu nieruchomością wspólną, rozliczeń oraz innych tytułów na rzecz nieruchomości wspólnej
- Case study – jak naliczać opłaty serwisowe w nieruchomościach i w jaki sposób skutecznie optymalizować zużycie mediów
UWAGA! Uczestnicy kursu otrzymają przykładowe kalkulacje oraz raporty kosztowe, dzięki którym sprawniej i w sposób bardziej przejrzysty będą mogli liczyć i przypisywać koszty poszczególnym najemcom. | | 4. SZKOLENIE ONLINE | 16.03.2017 | Warsztat prawny: Przegląd sporów na linii właściciel - zarządca - mieszkańcy/najemcy oraz zabezpieczenie interesów zarządcy - Przegląd zmian w Prawie Budowlanym w 2015 i 2016r. – aktualne obowiązki zarządcy w zakresie utrzymania obiektów budowlanych oraz orzecznictwo i praktyczne wskazówki wynikające z najnowszych postanowień prawnych
- Zawieranie umów o roboty budowlane – wzorcowe zapisy w umowach, które zabezpieczają interes zarządcy i właściciela na wypadek sporu z firmą budowlaną – jak zapobiegać nadużyciom
- Sprawdzone sposoby na współpracę z najemcami - zestawienie najczęstszych roszczeń i propozycje ich rozwiązania na drodze ugodowej
- Jakie zapisy warto zamieścić w umowie najmu, żeby skutecznie zabezpieczyć interesy właściciela nieruchomości oraz najemcy w oparciu o najnowsze przepisy prawne
UWAGA! Uczestnicy zostaną wyposażeni w checklistę, zawierającą wzorcowe zapisy i klauzule umowne zabezpieczające odpowiedzialność właściciela budynku i zarządcy. | | 5. SZKOLENIE ONLINE | 18.05.2017 | Prawidłowa organizacja przeglądów budynku i instalacji - Kontrole infrastruktury budynkowej: systemów ogrzewania, klimatyzacji, instalacji elektrycznych i gazowych – jak praktycznie je zaplanować, aby spełniać wymagania prawne, a dodatkowo wywiązać się z zaleceń producentów, ubezpieczycieli i postanowień gwarancyjnych. Jak utrzymać ich szczelność poprzez właściwą kontrolę i konserwację
- Książka Obiektu Budowlanego oraz Książka Eksploatacji każdego urządzenia i instalacji – jak udokumentować wszystkie zrealizowane kontrole i przeglądy, aby posiadać całościowy obraz technicznego stanu zarządzanej nieruchomości na poczet przyszłych działań operacyjnych
- Jak skutecznie kontrolować jakość świadczonych usług w zakresie obsługi technicznej - praktyczny katalog narzędzi dla zarządcy i kierownika technicznego
- Jak kontrolować newralgiczne elementy konstrukcyjne budynków w zależności od ich przeznaczenia: fabryk i magazynów, budynków komercyjnych i użyteczności publicznej – najczęstsze zwiastuny awarii na podstawie przypadków z praktyki zarządców i dyrektorów technicznych
UWAGA! Każdy uczestnik otrzyma wzorcowe karty przeglądowe wraz z checklistą i instrukcją celem sprawnej organizacji kontroli i przeglądu. | | 6. SZKOLENIE ONLINE | 20.07.2017 | Najlepsze praktyki zarządzania nieruchomościami z uwzględnieniem specyfiki obiektu - case study - Przegląd inwestycji długoterminowych i szybkich, prostych działań, które bez wielkich nakładów finansowych podniosą wartość nieruchomości, jednocześnie zmniejszając koszty. Co się sprawdza w zależności od typu budynku i jego obecnego stanu technicznego?
- W jaki sposób najbardziej optymalnie do indywidualnych potrzeb konkretnej nieruchomości dokonać wyboru dostawców usług lub renegocjować warunki – jakie zapisy w umowach powinny być dla zarządcy alarmujące?
- Praktyczne sposoby obniżania kosztów – w jakich obszarach warto wprowadzać oszczędności, czyli zaawansowana analiza miejsc najbardziej narażonych na niespodziewany wzrost wydatków
- Generowanie przychodów z nieruchomości – jak praktycznie zarabiać na zarządzaniu bez względu na rodzaj obsługiwanego obiektu? Sprytne sposoby wykorzystywane przez zarządców z wieloletnim doświadczeniem w oparciu o najlepsze przykłady z rynku
- Optymalizacja wykorzystywanej powierzchni nieruchomości – jak często analizować własne zasoby, aby nie ponosić dodatkowych kosztów związanych z ich utrzymaniem? Podstawowe zasady inwentaryzacji i praktyczne wskazówki
| | Egzamin | Dbamy o to, aby Twój certyfikat miał wysoką wartość dla Ciebie, Twojego pracodawcy i Twoich klientów, dlatego kurs kończy się testem egzaminacyjnym w formie online. | Prelegent: | Witold Malinowski (29 września, 17 listopada) Inżynier mechanik elektronik, licencjonowany zarządca nieruchomości (od 2002 r.). Zawodowo związany z zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi. w latach 2005 - 2011 - dyrektor ds. technicznych Centrum Handlowo-Rozrywkowego PROMENADA w Warszawie. Zaangażowany w działalność szkoleniową w zakresie zarządzania nieruchomościami, Wykładowca problematyki związanej z zarządzeniem nieruchomościami. m.in. SGH. Prowadzący praktyki i szkolenia zawodowe dla zarządców oraz szkolenia specjalistyczne w zakresie zarządzania nieruchomościami publicznymi i komercyjnymi. Były członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej - podkomisji ds. zarządzania nieruchomościami. | Mariusz Majkowski (19 stycznia) Z rynkiem nieruchomości związany jest od ponad 11 lat. Ukończył Akademię Świętokrzyską w Kielcach. Jest również absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego. Associate Director w dziale powierzchni handlowych w CBRE. Specjalizuje się w przygotowywaniu strategii wynajmu dla powierzchni handlowych. Do jego zadań należy prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów najmu. Uczestniczył w licznych projekty dotyczących powierzchni handlowych w Polsce i zagranicą, m.in. w komercjalizację galerii handlowych, budynków biurowych i retail parków. | Rafał Lewandowski (16 marca) Ukończył studia na Wydziale Prawa Uniwersytetu Szczecińskiego, a następnie aplikację sądową. Obecnie prawnik Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania, zajmuje się sporządzaniem opinii prawnych dotyczących inwestycji budowlanych, prowadzeniem szkoleń z zakresu szeroko pojętego prawa budowlanego oraz procedur administracyjnych, współpracuje z wydawnictwami prawniczymi w zakresie komentarzy do publikacji obejmującej m.in. tematykę prawa budowlanego, zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska w procesach inwestycyjnych oraz zasad postępowania administracyjnego | Michał Substyk (18 maja, 20 lipca) Licencjonowany zarządca nieruchomości (licencja Nr 7687 uzyskana w 2001 r.). Zarządzaniem nieruchomościami zajmuje się od połowy lat 90 ubiegłego stulecia. Swoje doświadczenie zawodowe budował, zarządzając nieruchomościami spółdzielni mieszkaniowej, deweloperów, wspólnot i podmiotów gospodarczych. Posiada również długoletnią praktykę w prowadzeniu inwestycji budowlanych, nadzorując wszystkie etapy: przygotowanie, realizację, odbiór i oddanie do użytkowania. Członek zwykły Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości "Warecka" oraz członek honorowy Stowarzyszenia Przedsiębiorczości w Nieruchomościach. Autor licznych publikacji, wykładowca na kursach i szkoleniach dla zarządców nieruchomości. | | Podyplomowy kurs Certyfikowany Facility Manager to: |  |  |  | RENOMOWANI PRELEGENCI Kurs prowadzą praktykujący zarządcy dzielący się z uczestnikami wiedzą zdobytą w ciągu lat pracy zawodowej. | PRAKTYCZNY CHARAKTER Prezentujemy unikalne sprawdzone rozwiązania. Skupiamy się wyłącznie na praktykach, które można z powodzeniem stosować we własnej pracy zarządczej. | CERTYFIKAT UKOŃCZENIA Jako absolwent naszego kursu otrzymasz specjalny, jedyny taki na rynku certyfikat. | | Harmonogram kursu Certyfikowany Facility Manager: | Roczny kursobejmuje: - 6 warsztatów online prowadzonych przez ekspertów w dziedzinach zarządzania nieruchomościami, prawa oraz prawa budowlanego
- Dostęp do wybitnych ekspertów i możliwość zadawania pytań podczas webinariów
- Unikalne narzędzia w postaci wzorcowych dokumentów i gotowych arkuszy kalkulacyjnych do wykorzystania od ręki
- Prezentacje prelegentów
- Egzamin dyplomowy w formie online
- Certyfikat ukończenia kursu podyplomowego
| Kosztuczestnictwa | Koszt udziału 1 osoby w kursie wynosi 200 zł netto za każde szkolenie (łącznie 1200 zł netto za rok kursu). Płatność na podstawie faktur wystawianych po każdym szkoleniu, średnio co 2 miesiące. Niższa cena 150 zł + VAT za moduł (łącznie 900 zł + VAT za cały kurs) - tylko do 1 sierpnia 2016! | Zarezerwuj miejsce | OtwórzFormularz Online lubwypełnij poniższe pola | | FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. ul. Polska 13, 60-595 Poznań KRS nr 0000037307, Wydział VIII KRS Poznań, NIP 781-15-51-223 REGON 631046924 Kapitał zakładowy 300 000 zł | szkolenia.e-forum.pl Kontakt: Alicja Wierzbicka tel. 61 66 55 881 email: alicja.wierzbicka@forum-media.pl | | |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz