Szukaj

niedziela, 15 czerwca 2014

Kosztorysowanie robót budowlanych na przykładzie prac hydroizolacyjnych / Przeszukanie pomieszczenia

 

Data wysłania: 16.06.2014

 

Jaki wybrać wodomierz?

 

Kosztorysowanie robót budowlanych na przykładzie prac hydroizolacyjnych

 

Czy garaże to niekończący się problem zarządcy?

 

Płać niższe rachunki dzięki specjalnej formule dla zarządców nieruchomości

 

Zarządzanie współwłasnością

 

Przeszukanie pomieszczenia

 

Kupiłem budynek od właściciela prywatnego. W budynku było podłączenie gazu. Właściciel rozwiązał umowę z gazownią.

 

Kto pokrywa koszty badania jakości dostarczonego gazu do lokalu?

 

Do mego gazomierza mają dostęp osoby postronne. Czy odpowiadam za jego stan techniczny?

 

Na mojej działce wpisanej w rejestr zabytków rosną 2 drzewa stare, grube. Chce je usunąć.

 

A jeśli drzewa rosną na granicy 2-ch działek kto ma wystąpić o zgodę na ich wycięcie?

 

Czy ocieplenie domu styropianem jest trwałe i skuteczne? Czy się nie utlenia po kilku latach?

 

Moja działka nie ma dostępu do drogi publicznej. Czy otrzymam pozwolenie na budowę?

 

Jak doprowadzić do zasiedzenia gruntu uprawianego przeze mnie od 30 lat, będącego poprzednio własnością mego ojca?

 

Kupiłem dom, okazało się że trwa egzekucja tej nieruchomości od poprzedniego właściciela

 

Od kiedy obowiązuje wpis hipoteki nieruchomości?

 

Prowadzę firmę, chcę doprowadzić wodę przez cudzy grunt. Właściciel gruntu odmawia mi.

 

Uważam że dotyczy mnie rekompensata za nieruchomość pozostawioną na terenie obecnej Litwy

 

Ukończyłem studia ekonomiczne o profilu rachunkowości, mam 20-letnią praktykę. Czy to prawda że chcąc otworzyć biuro rachunkowe muszę zdać egzamin?

 

Otrzymałem wyrok eksmisyjny do lokalu socjalnego. Jaki to ma być lokal?

 

Aplikacja dla zarządcy nieruchomości [testuj za darmo]

Archiwum Numerów | Prenumerata | Reklama | Redakcja | Piszą dla nas

Niniejszy e-mail jest bezpłatną usługą świadczoną w ramach prenumeraty miesięcznika Administrator oraz subskrypcji newslettera portalu Administrator24.info.
Jeśli nie życzą sobie Państwo otrzymywać więcej podobnych wiadomości, prosimy o przesłanie pustego e-maila z tematem REZYGNACJA na adres: biuletyn@administrator24.info

Administrator24.info | Copyright © 2014 Grupa MEDIUM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz