Szukaj

środa, 1 lipca 2015

Jak przeprowadzić do 5 grudnia obowiązkowy audyt energetyczny dla przedsiębiorstw?


Jeśli e-mail nie wyświetla się prawidłowo, użyj tego linka.

Organizatorzy:

Pobierz grafikę, aby zobaczyć całą treść wiadomości Pobierz grafikę, aby zobaczyć całą treść wiadomości

UWAGA!
Do dnia 5 grudnia 2015 roku wszystkie duże firmy (nie będące MŚP)
muszą przeprowadzić pierwszy, obowiązkowy audyt energetyczny!

Do 5 grudnia 2015 roku każda duża firma zgodnie z art. 2, ust. 25. dyrektywy 2012/27/UE musi:

  • Określić w sposób formalny profil istniejącego zużycia energii danego budynku/zespołu budynków, działalności lub instalacji przemysłowej lub handlowej,
  • Określić, w jaki sposób i w jakiej ilości możliwe jest uzyskanie opłacalnej oszczędności energii,
  • Złożyć raport o wynikach audytu do Urzędu Regulacji Energetyki,

weź udział w szkoleniu online, podczas którego gwarantujemy Ci kompletną odprawę merytoryczną:

OBOWIĄZKOWY AUDYT ENERGETYCZNY W PRZEDSIĘBIORSTWIE do 5 grudnia 2015

Szkolenie certyfikowane przez Redakcję czasopisma Facility Manager

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Na czym polega i jaki jest zakres obowiązkowego audytu energetycznego dla przedsiębiorstw zgodnie z nową dyrektywą 2012/27/UE w sprawie efektywności energetycznej,
  • Jak przygotować zakład do audytu energetycznego, aby mieć pewność, że zostanie on przeprowadzony poprawnie i rzetelnie,
  • Jak zaplanować tylko rentowne oszczędności dzięki przykładowym analizom kosztów oraz kalkulacjom oszczędności energetycznej z innych firm – głównie produkcyjnych i dużych nieruchomości,
  • Jak przeprowadzić i nadzorować audyt, abyś miał gwarancję, że zaproponowane działania optymalizacyjno-modernizacyjne przyniosą oczekiwane oszczędności energetyczne,
  • Jak powinna wyglądać poprawna i kompletna dokumentacja maszyn modernizowanych wg najnowszych przepisów na 2015 r.

Dodatkowo w formie materiałów szkoleniowych otrzymasz:

  • gotowe listy kontrolne, które punkt po punkcie umożliwią prawidłowe przygotowanie firmy do audytu energetycznego,
  • katalog wskazówek dotyczących doboru optymalnego zakresu prac modernizacyjnych i optymalizacyjnych przedsiębiorstwa,
  • pełną analizę dostępnych rozwiązań modernizacyjnych ograniczających zużycie energii - pod kątem kosztów i możliwości zastosowania,
  • komplet dokumentacji, która pozwoli wywiązać się z obowiązku prowadzenia audytów energetycznych przedsiębiorstw oraz potwierdzi wykonanie wymaganych modernizacji maszyn i urządzeń technicznych.

Szkolenie online – co kupujesz?

Udział w całodziennym szkoleniu online w podziale na 6 modułów po ok. 1-1,5 h w tym każdy z częścią praktyczną

Możliwość odtworzenia całości lub części szkolenia w innym terminie – sesje są nagrywane

Możliwość wielokrotnego odtwarzania każdego z modułów w celu dokładnego przeanalizowania omawianych przykładów

Możliwość zadania indywidualnych pytań prelegentowi w nieograniczonej ilości

Profesjonalne materiały szkoleniowe

Imienny certyfikat sygnowany przez Redakcję czasopisma Facility Manager


Uczestnicy:

Ze szkolenia najbardziej skorzystają:

  • Służby utrzymania ruchu,
  • Kierownicy techniczni,
  • Konstruktorzy,
  • Główni mechanicy,
  • Automatycy,
  • Osoby odpowiedzialne za wdrożenia, realizację projektów inwestycyjnych,
  • Kierownicy projektów,
  • Osoby zarządzające budynkami i ich infrastrukturą,
  • Osoby odpowiedzialne za oznakowanie CE,
  • Inspektorzy BHP i ochrony środowiska.
Pobierz grafikę, aby zobaczyć całą treść wiadomości Pobierz grafikę, aby zobaczyć całą treść wiadomości



Program szkolenia:

1. Wymagania odnośnie efektywności energetycznej i obowiązku przeprowadzenia audytu - praktyczne omówienie wytycznych dyrektywy 2012/27/UE i projektu ustawy o efektywności energetycznej z dnia 8 stycznia 2015r.

  • Które przedsiębiorstwa muszą przeprowadzić audyt energetyczny najpóźniej do 5 grudnia 2015 r. - zgodnie z nowymi przepisami?
  • Co powinien obejmować szczegółowy zakres audytu dla poszczególnych budynków, urządzeń oraz instalacji w przedsiębiorstwie?
  • W jakiej formie należy przygotować audyt energetyczny i jakie dokumenty należy przesłać do weryfikacji Prezesa URE?
  • Jak właściwie zorganizować i wycenić przygotowanie audytu energetycznego przedsiębiorstwa – na co zwrócić szczególną uwagę?

2. Osoby uprawnione do wykonywania audytu energetycznego w przedsiębiorstwie - wymagane uprawnienia i zakres odpowiedzialności

  • Kto może wykonywać audyty energetyczne przedsiębiorstw zgodnie z wymaganiami nowej dyrektywy 2012/27/UE?
  • Jakie dokumenty i upoważnienia musi okazać osoba dokonująca audytu energetycznego przedsiębiorstwa?
  • Jaki jest zakres uprawnień i obowiązków oraz granice odpowiedzialności audytorów?

3. Dobór energooszczędnych rozwiązań termomodernizacyjnych i technologicznych na podstawie wyników audytu

  • Jak na podstawie wyników audytu wybrać do realizacji odpowiedni wariant energooszczędny?
  • Przegląd przedsięwzięć modernizacyjnych do zastosowania w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem kosztów, możliwości zastosowania i efektów
  • Analiza przedsięwzięć energooszczędnych - metody oceny ekonomicznej wraz z przykładami obliczeniowymi

4. Możliwe dopuszczalne poziomy modernizacji maszyn i urządzeń technologicznych nie powodujące konieczności nowego badania zgodności i oznakowania CE

  • Jakie rozwiązania modernizacyjne i optymalizacyjne znacząco wpływają na podniesienie efektywności energetycznej maszyn i systemów produkcyjnych i jednocześnie nie wymagają badania zgodności i oznakowania CE?
  • Kiedy mówimy o modernizacji a kiedy o przebudowie wiążącej się i koniecznością przygotowania lub zaktualizowania instrukcji obsługi maszyny oraz uzyskania nowej deklaracji zgodności?
  • Jaki jest zakres obowiązkowych czynności dostosowawczych maszyn i urządzeń technicznych po modernizacji? – kiedy wymagana jest aktualizacja instrukcji obsługi, ocena ryzyka technicznego maszyny, oznakowanie CE i Deklaracja zgodności WE?

5. Przykładowy audyt modernizacji i racjonalizacji sprzętu roboczego w zakładzie przemysłowym wg najnowszych przepisów na 2015 r.

  • Wykonanie czynności audytowych i redukcja kosztów eksploatacji sprzętu roboczego „krok po kroku"
  • Określenie wymiernych korzyści z możliwych do przeprowadzenia procesów modernizacyjnych i racjonalizacyjnych – przykładowe kalkulacje opłacalności
  • Bilans kosztów inwestycyjnych oraz uzyskanych oszczędności po zastosowaniu rozwiązań modernizacyjno-optymalizacyjnych

6. Praktyczny instruktaż: Przygotowanie obowiązkowej dokumentacji maszyn i urządzeń po modernizacji – 2 godziny praktycznych ćwiczeń skrojonych na potrzeby uczestników
Przez cały czas trwania warsztatów mogą Państwo zadawać pytania, na bieżąco wyjaśniać wątpliwości i konsultować z prelegentem zakres informacji wymagany przy odtwarzaniu i uaktualnianiu dokumentacji technicznej maszyny

  • Zasady wprowadzania zmian w DTR po modyfikacji maszyn – jak dokonywać wpisów
  • Przygotowanie instrukcji eksploatacji maszyn i urządzeń z uwzględnieniem nowych zasad bezpieczeństwa – analiza zagrożeń i ocena ryzyka technicznego maszyny
  • Ocena poprawności dokumentów dołączanych do maszyn wprowadzanych do użytku oraz wytworzonych lub zmodyfikowanych na własny użytek wg 2006/42/WE
  • Przykład dostosowania dokumentacji maszyn po remoncie i modernizacji wg nowych wymagań minimalnych i zasadniczych


Prelegent:

dr inż. arch. Michał Tomaszewicz - czynny architekt, kierownik biura prowadzącego kompleksową obsługę inwestycji budowlanych, ma doświadczenie w obszarze rozwiązań energooszczędnych i OZE w obiektach budowlanych. Posiada uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, od 2003 roku członek Łódzkiej Okręgowej Izby Architektów. Vice prezes Zarządu spółki X-VISIO. Posiada prawie piętnastoletnie doświadczenie w projektowaniu architektonicznym, prowadzeniu inwestycji na rynku budowlanym, optymalizacji procesu projektowego, inwestycyjnego oraz eksploatacyjnego obiektów budowlanych. Koordynator projektów wielobranżowych.

dr inż. Arkadiusz Maciaś – specjalista z zakresu budowy i bezpieczeństwa maszyn i urządzeń technicznych; właściciel firmy zajmującej się odtwarzaniem dokumentacji technicznej i dostosowywaniem maszyn do wymagań dyrektywy 2006/42/WE i 2009/104/WE, autor wielu szkoleń i warsztatów z zakresu bezpieczeństwa eksploatacji i tworzenia dokumentacji technicznej maszyn.



Unikalne korzyści ze szkolenia:

  • Tylko u nas otrzymają Państwo pełen zestaw wskazówek oraz przykładowych obliczeń, które posłużą jako nieoceniona pomoc przy tworzeniu własnej dokumentacji audytowej i modernizacyjnej,
  • Trenerzy - praktycy, osobiście wykonujący audyty energetyczne różnego rodzaju przedsiębiorstw, przekażą Państwu jak szybko i sprawinie zorganizować audyt, oszczędzając czas i maksymalnie minimalizując koszty,
  • Stawiamy na doświadczenie – otrzymają Państwo bezcenne wskazówki jak uniknąć negatywnej weryfikacji audytu energetycznego.

Opinie uczestników poprzednich edycji szkoleń:

Mirosław Kaczmarek, dyrektor techniczny, Piotrków Trybunalski
„Dzięki informacjom i przykładom przedstawionym na szkoleniu szybko i sprawnie wypełniłem wszystkie obowiązki audytowe. Jestem bardzo zadowolony i nie ukrywam, że jadąc na szkolenie nie miałem pojęcia ani pomysłu jak się za to zabrać. Polecam!"

Teresa Rusiecka, audytor energetyczny, Łódź
„Przeprowadzenie audytu energetycznego w dużym przedsiębiorstwie jest bardzo trudne, jednak szkolenie odpowiedziało na niemal wszystkie moje pytania, a na pewno rozwiało największe wątpliwości! Fajnie, że z prelegentem można było rozmawiać na długo po szkoleniu"

Andrzej Piotrowski, spec. ds. energooszczędności, Kalisz
„Profesjonalny prelegent, kompleksowe i praktyczne ujęcie tematu. Do niczego nie mogę się przyczepić."


Miejsce i Termin

Cena uczestnictwa


30 lipca 2015

Szkolenie odbywa się w formie online. Łączny czas trwania 6 modułów to 8 godzin.

799 zł + VAT. Podana cena uczestnictwa dotyczy jednej osoby i obejmuje udział w szkoleniu online oraz profesjonalne materiały szkoleniowe.

Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w warsztatach.

Niższa cena 719 zł + VAT - tylko na zgłoszenia nadesłane do 7 lipca 2015 r.!




Otwórz formularz on-line

Deklarujemy udział Pani / Pana:     

Uczestnik 1.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik 2.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik 3.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik 4.
Adres email
Stanowisko
Uczestnik 5.
Adres email
Stanowisko
Miejsce i termin
e-mail

Potwierdzenie udziału w warsztatach wraz z fakturą
pro-forma otrzymają Państwo drogą e-mailową.

Zamawiający:     

Imię
Nazwisko
Email
Stanowisko
Firma / Instytucja
Adres
Kod / Miejscowość -
Telefon
Telefon komorkowy
Fax
NIP
Przedział zatrudnienia
Uwagi
 

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych. Forum Media Polska Sp. z o.o. zapewnia Klientom prawo do wglądu i zmiany swoich danych osobowych. Zgadzam się na przesyłanie informacji handlowej przez Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Nie  

Wysłane zgłoszenie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu sprzedaży FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.

WARUNKI UCZESTNICTWA:

  1. Warunkiem zawarcia z Organizatorem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej online jest przesłanie do Organizatora wypełnionego formularza zgłoszenia.
  2. Zawarcie wiążącej umowy o świadczenie usługi szkoleniowej następuje w momencie dokonania przez Organizatora potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu online.
  3. W ciągu 2 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma mailowe potwierdzenie wpisania na listę uczestników szkolenia.
  4. Szkolenie online – to szkolenie z wykorzystaniem e-platformy, w czasie rzeczywistym.
  5. Za moment rozpoczęcia szkolenia online uważa się otrzymanie maila wraz z linkiem i danymi do logowania za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  6. Podstawę płatności za szkolenie stanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma wysyłana do Zamawiającego przed terminem szkolenia.
  7. W przypadku udziału w szkoleniu online z jednej firmy:
    • osób - organizator udzieli 10% rabatu,
    • osób - organizator udzieli 15% rabatu,
    • osób - organizator udzieli 20% rabatu,
    • powyżej 5 osób - możliwa jest indywidualna negocjacja cen uczestnictwa.
    Uwaga! Rabaty zgłoszeń mnogich nie sumują się z innymi rabatami. Więcej informacji pod numerem telefonu: 61 66 55 832, lub: katarzyna.andrzejak@forum-media.pl.
  8. Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w szkoleniu online.
  9. W terminie 7 dni po terminie szkolenia Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
  10. Złożenie pisemnej rezygnacji z udziału w szkoleniu nie później niż 14 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych.
  11. W przypadku braku udziału w szkoleniu online lub przerwania szkolenia w trakcie jego trwania, jednak po zawarciu ważnej umowy o świadczenie usługi szkoleniowej zgodnie z procedurą opisaną w punkcie pkt. 2. Warunków uczestnictwa, Uczestnik nie jest zwolniony z uiszczenia pełnej opłaty za szkolenie online. W przypadku braku możliwości udziału z przyczyn niezależnych od Uczestnika, Organizator dopuszcza możliwość udziału w szkoleniu online innego Uczestnika wskazanego przez Zamawiającego. Wskazanie przez Zamawiającego innego Uczestnika szkolenia online wymaga formy pisemnej (list, fax, e-mail).
  12. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu szkolenia online w merytorycznie uzasadnionych przypadkach.

 

FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. ul. Polska 13, 60-595 Poznań
KRS nr 0000037307, Wydział VIII KRS Poznań,
NIP 781-15-51-223 REGON 631046924
Kapitał zakładowy 300 000 zł
Kontakt:
Mariusz Klimczak, tel. 61 66 55 759
Mariusz.Klimczak@forum-media.pl
centrumkompetencji.pl
 

Niniejszy e-mail jest bezpłatną usługą świadczoną w ramach prenumeraty miesięcznika Administrator oraz subskrypcji newslettera portalu Administrator24.info. Jeśli nie życzą sobie Państwo otrzymywać więcej podobnych wiadomości, prosimy o przesłanie pustego e-maila z tematem REZYGNACJA na adres: biuletyn@administrator24.info

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz