Szukaj

środa, 21 października 2015

FW: współpraca

 

Kliknij tu, jeśli mail nie wyświetla się poprawnie.


Tylko do 26 października BON zniżkowy 100 zł na zakup wersji jednostanowiskowej programu!

POBIERZ DOKUMENTY

Jeżeli:
  • Są Państwo odpowiedzialni za bezpieczeństwo techniczne budynku i muszą posiadać narzędzia gwarantujące poprawne przeprowadzenie do 30 listopada obowiązkowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych
  • Muszą Państwo przygotować budynki i obiekty do nadchodzącego sezonu zimowego 2015/2016, tak aby zagwarantować bezpieczeństwo przebywających w nich osób,
  • Chcą Państwo prawidłowo nadzorować niezbędne prace remontowe i modernizacyjne na obiektach, aby zwiększyć bezpieczeństwo ich użytkowania i zabezpieczyć przed szkodliwym oddziaływaniem warunków atmosferycznych w okresie jesienno-zimowym,
  • Muszą Państwo potwierdzić przeprowadzenie obligatoryjnych przeglądów i kontroli stanu technicznego budynków nowymi wzorami protokołów i wpisami w KOB i zyskać gwarancję, że błędy w dokumentacji nie narażą Państwa na dotkliwe konsekwencje ze strony NB i PSP,
To nie może zabraknąć Państwu w codziennej pracy prostego w obsłudze i wielofunkcyjnego narzędzia, jakim jest program:
Przegląd i kontrola budynku na CD
Gotowe do wykorzystania dokumenty, instrukcje i protokoły zgodne z wytycznymi Nadzoru Budowlanego i PSP

  Co umożliwia program:  

  • Sporządzenie wszystkich obowiązkowych protokołów, formularzy przeglądów i kontroli poszczególnych części budynków oraz wzorów wniosków i raportów wymaganych przez PSP i NB,
  • Przygotowanie do obowiązkowej kontroli NB i PSP - gotowe listy sprawdzające każdy kontrolowany element w obiektach biurowych, magazynach, lokalach mieszkalnych czy halach produkcyjnych,
  • Opracowanie kompletu obowiązujących dokumentów, zgodnie z Dz. U. 2015 poz. 247 i Dz.U. 2013 poz. 1409, potwierdzających bezpieczne i zgodne z przeznaczeniem użytkowanie obiektów,
  • Wyznaczanie terminów przeglądów, konserwacji instalacji i sprzętu p.poż. oraz przypominanie o realizacji wszystkich obowiązkowych zadań, które wpływają na bezpieczeństwo osób przebywających w budynkach,
  • Tworzenie planów remontowych i naprawczych, uwzględniających stopnie pilności napraw, na podstawie danych wprowadzonych do protokołów elektronicznych, koordynowanie zlecenia, kontroli i rozliczenia prac naprawczych.

PS. W programie dostępnych jest ponad 100 niezbędnych list kontrolnych, aktów prawnych oraz materiałów merytorycznych, dzięki czemu w każdej chwili znajdziesz rozwiązanie poszukiwanego problemu

ZAMÓW



  Dzięki programowi:  

  • Skorzystasz z kilkudziesięciu prostych i intuicyjnych funkcji programu, które ułatwią i przyspieszą ewidencjonowanie i planowanie przeglądów, kontroli, remontów i pozwolą ustalić stopień pilności napraw w zarządzanych budynkach,
  • Zyskasz dostęp do protokołów i dokumentów kontroli w edytowalnej formie, dzięki którym wzorcowo uzupełnisz obligatoryjne druki i formularze, potwierdzające wykonanie obowiązków,
  • Zagwarantujesz sobie doskonałą organizację prac w zarządzanych budynkach, dzięki funkcjom programu, które pozwolą na przydzielenie konkretnych zadań pracownikom i ułatwią bieżącą kontrolę ich realizacji,
  • A jeśli zdecydujesz się na wersję sieciową programu, otrzymasz możliwość równoczesnego dostępu do programu dla nieograniczonej liczby użytkowników, co znacząco przyspieszy wykonywaną pracę i podniesie jakość świadczonych usług.

  Wybrane moduły programu:  

Obiekty i budynki - pozwala na bieżącą ewidencję wszystkich budynków, kontrolę stanu bezpieczeństwa, wprowadzanie obowiązkowych informacji o budynku. W jednym miejscu zebrane są wszystkie budynki, a układ listy możecie Państwo modyfikować według własnych upodobań, co ułatwi wyszukiwanie konkretnego obiektu lub budynku.

Przeglądy i kontrole - dzięki temu modułowi możecie Państwo zaplanować przeglądy i kontrole, dokładnie je opisać, przypisać pracowników, a później odznaczyć je jako wykonane. Moduł ten pozwala, oprócz planowania przeglądów i kontroli, ustalić harmonogram konserwacji i remontów, a także przypisać odpowiedni stopień pilności napraw.

Dokumenty - w tym module znajdują się wzory protokołów, potwierdzających wykonanie obowiązkowych przeglądów i kontroli. Dokumenty są dostępne w wersji elektronicznej, co pozwoli Państwu oszczędzić czas w trakcie ich uzupełniania, a w razie błędu - szybko go edytować. Automatyczne uzupełnianie e-KOB o protokoły wypełnione w programie. Moduł szczególnie polecany przez zarządców. Uzupełnieniem tego modułu jest moduł Niezbędnik, w którym zamieszczone są wzory list kontrolnych, instrukcji, druków BHP, które pomogą zweryfikować stan bezpieczeństwa w budynku lub obiekcie oraz szybko i bezbłędnie przygotować budynek do kontroli okresowej, rocznej i 5-letniej.

e-KOB - znajdziecie tu Państwo elektroniczny szablon Książki Obiektu Budowlanego, gotowy do wypełnienia i wydruku, który automatycznie uzupełnia się o protokoły wypełniane w programie. 

Grunty - służy do ewidencjonowania niezależnych gruntów, jak i powiązania ich z danym budynkiem. W module można wczytać mapki geodezyjne i wypisy z rejestru gruntów. 

Powiadomienia - po ustawieniu odpowiednich terminów przeglądów, napraw, kontroli zostanie wygenerowana automatyczna informacja dla użytkownika o zbliżających się terminach. Powiadomienia można przypisać do określonych budynków i pracowników, a także zdecydować, z jakim wyprzedzeniem i co ile będą informować o zaplanowanych czynnościach.

Zlecenia na prace - w tym module możecie Państwo przygotować dokument zlecenia na wykonanie obowiązkowych czynności poprzeglądowych lub pokontrolnych, a także określić zakres robót, oszacować ilości i kosztów robocizny oraz materiałów potrzebnych na wykonanie zleconych prac.

  Pozostałe moduły programu:  

  • Grunty,
  • Lokale,
  • Pracownicy,
  • Wypadki,
  • Zgłoszenia i naprawy,
  • Rysowanie planów,
  • Plany remontowe,
  • Wady i usterki,
  • Kosztorysy,
  • Korespondencja,
  • Kalendarz,
  • Akty prawne,
  • E-mail

POBIERZ DOKUMENTY

  Formularz zamówienia:  

Tylko do 26 października BON zniżkowy 100 zł na zakup wersji jednostanowiskowej programu!

»Otwórz formularz online«

lub wypełnij poniższe pola

Zamawiam (wybierz odpowiednią wersję programu)

wersja 1-stanowiskowa, cena 599 zł + VAT 499 zł + VAT
wersja 5-stanowiskowa, cena 799 zł + VAT
wersja sieciowa, cena 999 zł + VAT

Decydując się na wersję sieciową programu, otrzymujecie Państwo:

  • możliwość dostępu i użytkowania programu dla nieograniczonej liczby użytkowników,
  • jedną wspólną bazę danych, co pozwoli na równoczesne wprowadzanie i edytowanie zmian wszystkim użytkownikom programu,
  • możliwość wysyłania wiadomości w programie wśród użytkowników, dzięki czemu użytkownicy będą w stałym kontakcie i na bieżąco mogą siebie  informować o wynikach pracy.

Płyta CD z podręcznikiem użytkownika, format A5, ok. 200 str., oprawa segregatorowa. Płatne przelewem po otrzymaniu przesyłki (ceny nie zawierają refakturowanych kosztów wysyłki oraz podatku VAT). Publikacja aktualizowana. Warunki sprzedaży publikacji dostępne na stronie www.forum-media.pl oraz w siedzibie Wydawnictwa.


DANE ZAMAWIAJĄCEGO


Imię:
Nazwisko:
Email:
Stanowisko:
Firma / Instytucja:
Adres:
Kod / Miejscowość: -
Telefon:
Telefon komorkowy:
Fax:
NIP:
Przedział zatrudnienia:
Uwagi:
 


Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych. Forum Media Polska Sp. z o.o. zapewnia klientom prawo do wglądu i zmiany swoich danych osobowych. Zgadzam się na przesyłanie informacji handlowej przez Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu sprzedaży Wydawnictwa. Warunki sprzedaży publikacji dostępne na stronie www.e-forum.pl oraz w siedzibie Forum Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13.

Oświadczam, że zawieram umowę kupna w bezpośrednim związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.


Forum Media Polska Sp. z o.o. ul. Polska 13, 60-595 Poznań
Kontakt: tel. 61 66 55 800 Infolinia 801 88 44 22 fax 61 66 55 888
e-mail: bok@forum-media.pl
Niniejszy e-mail jest bezpłatną usługą świadczoną w ramach prenumeraty miesięcznika Administrator oraz subskrypcji newslettera portalu Administrator24.info. Jeśli nie życzą sobie Państwo otrzymywać więcej podobnych wiadomości, prosimy o przesłanie pustego e-maila z tematem REZYGNACJA na adres: biuletyn@administrator24.info

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz