Szukaj

niedziela, 24 kwietnia 2016

Jak postępować z agresywnym i roszczeniowym lokatorem?

Czasem spotkanie wspólnoty przebiega bez większych zakłóceń, jednak przygotowując się do niego, musisz wziąć pod uwagę potencjalne konflikty.

Jak dobrze przygotować się do spotkania z członkami wspólnoty? Zaplanuj przede wszystkim:

  • strukturę i treść – cel spotkania, kwestie, które chcesz omówić – oraz ramy czasowe;
  • miejsce spotkania – pozwoli to na stworzenie optymalnego klimatu;
  • rozpoznanie potrzeb uczestników spotkania, tak aby każdy miał możliwość wypowiedzenia się;
  • jasne określenie wniosków – zebranie wszystkich postulatów, łagodzenie sporów, dążenie do porozumienia;
  • wprowadzenie omówionych ustaleń w życie.


Jak widzisz, w teorii brzmi to całkiem prosto, ale nie zawsze tak się dzieje. Bywają trudne zebrania, kiedy pierwotnie zaplanowany temat wymyka Ci się z rąk. Musisz być zatem przygotowany na zmierzenie się z sytuacją konfliktu.

Jak skutecznie przeprowadzić zebranie, a konflikty zamienić w konstruktywną dyskusję?
Tego dowiesz się podczas szkolenia:


"Rozwijanie umiejętności społecznych w praktyce zarządzania nieruchomościami"

12 maja 2016, Warszawa

Szkolenie poprowadzi Anna Dessoulavy-Śliwińska – autorka podręcznika "Psychologia w zarządzaniu nieruchomościami", specjalistka w zakresie relacji interpersonalnych i procesów grupowych. Od lat prowadzi szkolenia z umiejętności psychospołecznych dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami.

Jest autorką licznych publikacji w miesięczniku "Administrator" i na portalu administrator24.info.
SPRAWDŹ ARTYKUŁY A. DESSOULAVY-ŚLIWIŃSKIEJ >>

Szkolenie organizujemy z myślą o:

  • kadrze zarządzającej spółdzielni mieszkaniowych,
  • pracownikach spółdzielni mieszkaniowych,
  • firmach zarządzających nieruchomościami,
  • zarządach wspólnot mieszkaniowych,
  • zarządcach zasobów komunalnych.
ZADZWOŃ: 501 333 717 >>

Data szkolenia: 12 maja 2016

Miejsce szkolenia: Grupa MEDIUM, ul. Karczewska 18, 04-112 Warszawa

Godziny: 9.00-15.00 (8 godzin lekcyjnych)

Cena uczestnictwa: 550 zł netto

Dla prenumeratorów "Administratora" OKAZJA: 400 zł netto

Uczestnicy szkolenia otrzymają:

ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU >>

Katarzyna Zaręba
tel. 22 512 60 83
kom. 501 333 717
faks 22 810 27 42
e-mail: kzareba@medium.media.pl

Celem szkolenia jest pogłębienie umiejętności m.in. z zakresu komunikacji, negocjacji i skutecznego prowadzenia zebrań we wspólnotach czy spółdzielniach.

Razem 8 godzin lekcyjnych wykładów i ćwiczeń, podczas których dowiesz się:
  • jak komunikować się z trudnym klientem i dochodzić z nim do porozumienia,
  • jak skutecznie przeprowadzić zebranie,
  • jak radzić sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym.

Szkolenie będzie miało formułę wykładu z elementami pracy grupowej uczestników.  

Udział w warsztatach zostanie poświadczony certyfikatem.  
ZADZWOŃ: 501 333 717 >>

Niniejszy e-mail jest bezpłatną usługą świadczoną w ramach prenumeraty miesięcznika Administrator oraz subskrypcji newslettera portalu Administrator24.info. Jeśli nie życzą sobie Państwo otrzymywać więcej podobnych wiadomości, prosimy kliknąć tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz