|
Czasem spotkanie wspólnoty przebiega bez większych zakłóceń, jednak przygotowując się do niego, musisz wziąć pod uwagę potencjalne konflikty.
Jak dobrze przygotować się do spotkania z członkami wspólnoty? Zaplanuj przede wszystkim: - strukturę i treść – cel spotkania, kwestie, które chcesz omówić – oraz ramy czasowe;
- miejsce spotkania – pozwoli to na stworzenie optymalnego klimatu;
- rozpoznanie potrzeb uczestników spotkania, tak aby każdy miał możliwość wypowiedzenia się;
- jasne określenie wniosków – zebranie wszystkich postulatów, łagodzenie sporów, dążenie do porozumienia;
- wprowadzenie omówionych ustaleń w życie.
Jak widzisz, w teorii brzmi to całkiem prosto, ale nie zawsze tak się dzieje. Bywają trudne zebrania, kiedy pierwotnie zaplanowany temat wymyka Ci się z rąk. Musisz być zatem przygotowany na zmierzenie się z sytuacją konfliktu. | Jak skutecznie przeprowadzić zebranie, a konflikty zamienić w konstruktywną dyskusję? Tego dowiesz się podczas szkolenia:
"Rozwijanie umiejętności społecznych w praktyce zarządzania nieruchomościami" 12 maja 2016, Warszawa
| Szkolenie poprowadzi Anna Dessoulavy-Śliwińska – autorka podręcznika "Psychologia w zarządzaniu nieruchomościami", specjalistka w zakresie relacji interpersonalnych i procesów grupowych. Od lat prowadzi szkolenia z umiejętności psychospołecznych dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami.
Jest autorką licznych publikacji w miesięczniku "Administrator" i na portalu administrator24.info. SPRAWDŹ ARTYKUŁY A. DESSOULAVY-ŚLIWIŃSKIEJ >>
| Szkolenie organizujemy z myślą o: - kadrze zarządzającej spółdzielni mieszkaniowych,
- pracownikach spółdzielni mieszkaniowych,
- firmach zarządzających nieruchomościami,
- zarządach wspólnot mieszkaniowych,
- zarządcach zasobów komunalnych.
| |
Data szkolenia: 12 maja 2016 Miejsce szkolenia: Grupa MEDIUM, ul. Karczewska 18, 04-112 Warszawa Godziny: 9.00-15.00 (8 godzin lekcyjnych) Cena uczestnictwa: 550 zł netto Dla prenumeratorów "Administratora" OKAZJA: 400 zł netto | Uczestnicy szkolenia otrzymają: | |
|
Celem szkolenia jest pogłębienie umiejętności m.in. z zakresu komunikacji, negocjacji i skutecznego prowadzenia zebrań we wspólnotach czy spółdzielniach.
Razem 8 godzin lekcyjnych wykładów i ćwiczeń, podczas których dowiesz się: - jak komunikować się z trudnym klientem i dochodzić z nim do porozumienia,
- jak skutecznie przeprowadzić zebranie,
- jak radzić sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym.
Szkolenie będzie miało formułę wykładu z elementami pracy grupowej uczestników.
Udział w warsztatach zostanie poświadczony certyfikatem. | |
|
Niniejszy e-mail jest bezpłatną usługą świadczoną w ramach prenumeraty miesięcznika Administrator oraz subskrypcji newslettera portalu Administrator24.info. Jeśli nie życzą sobie Państwo otrzymywać więcej podobnych wiadomości, prosimy kliknąć tutaj. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz