|
Praca zarządcy / administratora nieruchomości wiąże się w dużej mierze z wchodzeniem w interpersonalny kontakt z lokatorami, serwisantami. Sztuką jest w takiej sytuacji jak najszybsze i bezkonfliktowe załatwienie trudnej lub pilnej sprawy. Pamiętajmy: - uważajmy na własne uczucia,
- unikajmy protekcjonalnego zachowania,
- wstrzymajmy się z pochopną, zbyt szybką oceną sytuacji,
- nie dajmy się sprowokować,
- stawiajmy granice,
- nie składajmy obietnic, których nie mamy zamiaru dotrzymać,
- zachowajmy świadomość, gdzie się zaczyna, a gdzie kończy nasz zakres odpowiedzialności za daną sprawę,
- bądźmy uczciwi i szczerzy – jeśli czegoś nie dopatrzyliśmy, powiedzmy to. Jeśli coś jest niemożliwe do załatwienia, również to powiedzmy.
Praktyka czyni mistrza i z pewnością po kilku próbach będziemy umieli bez emocji postępować zarówno z agresywnym, jak i z roszczeniowym klientem. | Więcej sposobów na skuteczną pracę z lokatorami poznasz podczas szkolenia
"Rozwijanie umiejętności społecznych w praktyce zarządzania nieruchomościami" 12 maja 2016, Warszawa
| Szkolenie poprowadzi Anna Dessoulavy-Śliwińska – autorka podręcznika "Psychologia w zarządzaniu nieruchomościami", specjalistka w zakresie relacji interpersonalnych i procesów grupowych. Od lat prowadzi szkolenia z umiejętności psychospołecznych dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami.
Jest autorką licznych publikacji w miesięczniku "Administrator" i na portalu administrator24.info. SPRAWDŹ ARTYKUŁY A. DESSOULAVY-ŚLIWIŃSKIEJ >>
| Szkolenie organizujemy z myślą o: - kadrze zarządzającej spółdzielni mieszkaniowych,
- pracownikach spółdzielni mieszkaniowych,
- firmach zarządzających nieruchomościami,
- zarządach wspólnot mieszkaniowych,
- zarządcach zasobów komunalnych.
| |
Data szkolenia: 12 maja 2016 Miejsce szkolenia: Grupa MEDIUM, ul. Karczewska 18, 04-112 Warszawa Godziny: 9.00-15.00 (8 godzin lekcyjnych) Cena uczestnictwa: 550 zł netto Dla prenumeratorów "Administratora" OKAZJA: 400 zł netto | Uczestnicy szkolenia otrzymają: | |
|
Celem szkolenia jest pogłębienie umiejętności m.in. z zakresu komunikacji, negocjacji i skutecznego prowadzenia zebrań we wspólnotach czy spółdzielniach.
Razem 8 godzin lekcyjnych wykładów i ćwiczeń, podczas których dowiesz się: - jak komunikować się z trudnym klientem i dochodzić z nim do porozumienia,
- jak skutecznie przeprowadzić zebranie,
- jak radzić sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym.
Szkolenie będzie miało formułę wykładu z elementami pracy grupowej uczestników.
Udział w warsztatach zostanie poświadczony certyfikatem. | |
|
Niniejszy e-mail jest bezpłatną usługą świadczoną w ramach prenumeraty miesięcznika Administrator oraz subskrypcji newslettera portalu Administrator24.info. Jeśli nie życzą sobie Państwo otrzymywać więcej podobnych wiadomości, prosimy kliknąć tutaj. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz