Szukaj

niedziela, 10 kwietnia 2016

Praktyka czyni mistrza, czyli jak postępować z agresywnym i roszczeniowym lokatorem

Praca zarządcy / administratora nieruchomości wiąże się w dużej mierze z wchodzeniem w interpersonalny kontakt z lokatorami, serwisantami. Sztuką jest w takiej sytuacji jak najszybsze i bezkonfliktowe załatwienie trudnej lub pilnej sprawy.

Pamiętajmy:

  • uważajmy na własne uczucia,
  • unikajmy protekcjonalnego zachowania,
  • wstrzymajmy się z pochopną, zbyt szybką oceną sytuacji,
  • nie dajmy się sprowokować,
  • stawiajmy granice,
  • nie składajmy obietnic, których nie mamy zamiaru dotrzymać,
  • zachowajmy świadomość, gdzie się zaczyna, a gdzie kończy nasz zakres odpowiedzialności za daną sprawę,
  • bądźmy uczciwi i szczerzy – jeśli czegoś nie dopatrzyliśmy, powiedzmy to. Jeśli coś jest niemożliwe do załatwienia, również to powiedzmy.

Praktyka czyni mistrza i z pewnością po kilku próbach będziemy umieli bez emocji postępować zarówno z agresywnym, jak i z roszczeniowym klientem.

Więcej sposobów na skuteczną pracę z lokatorami poznasz podczas szkolenia

"Rozwijanie umiejętności społecznych w praktyce zarządzania nieruchomościami"

12 maja 2016, Warszawa

Szkolenie poprowadzi Anna Dessoulavy-Śliwińska – autorka podręcznika "Psychologia w zarządzaniu nieruchomościami", specjalistka w zakresie relacji interpersonalnych i procesów grupowych. Od lat prowadzi szkolenia z umiejętności psychospołecznych dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami.

Jest autorką licznych publikacji w miesięczniku "Administrator" i na portalu administrator24.info.
SPRAWDŹ ARTYKUŁY A. DESSOULAVY-ŚLIWIŃSKIEJ >>

Szkolenie organizujemy z myślą o:

  • kadrze zarządzającej spółdzielni mieszkaniowych,
  • pracownikach spółdzielni mieszkaniowych,
  • firmach zarządzających nieruchomościami,
  • zarządach wspólnot mieszkaniowych,
  • zarządcach zasobów komunalnych.
ZADZWOŃ: 501 333 717 >>

Data szkolenia: 12 maja 2016

Miejsce szkolenia: Grupa MEDIUM, ul. Karczewska 18, 04-112 Warszawa

Godziny: 9.00-15.00 (8 godzin lekcyjnych)

Cena uczestnictwa: 550 zł netto

Dla prenumeratorów "Administratora" OKAZJA: 400 zł netto

Uczestnicy szkolenia otrzymają:

ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU >>

Katarzyna Zaręba
tel. 22 512 60 83
kom. 501 333 717
faks 22 810 27 42
e-mail: kzareba@medium.media.pl

Celem szkolenia jest pogłębienie umiejętności m.in. z zakresu komunikacji, negocjacji i skutecznego prowadzenia zebrań we wspólnotach czy spółdzielniach.

Razem 8 godzin lekcyjnych wykładów i ćwiczeń, podczas których dowiesz się:
  • jak komunikować się z trudnym klientem i dochodzić z nim do porozumienia,
  • jak skutecznie przeprowadzić zebranie,
  • jak radzić sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym.

Szkolenie będzie miało formułę wykładu z elementami pracy grupowej uczestników.  

Udział w warsztatach zostanie poświadczony certyfikatem.  
ZADZWOŃ: 501 333 717 >>

Niniejszy e-mail jest bezpłatną usługą świadczoną w ramach prenumeraty miesięcznika Administrator oraz subskrypcji newslettera portalu Administrator24.info. Jeśli nie życzą sobie Państwo otrzymywać więcej podobnych wiadomości, prosimy kliknąć tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz